#1 Skrevet Desember 11, 2009 Bilen har begynt å gå veldig ujevt, og det rister ganske bra ved pådrag og lavt turtall. Bilen har også begynt å bruke en god del mere bensin, over literen på langkjøring. Har byttet plugger og funnet ut at det ikke er LMM som er gåen, kan det da være N75 ventil som er gåen? I såfall, hvor får jeg kjøpt noe slik, og hvilken type skal jeg velge? Bilen er en A4 b5 1.8t 1996 mod, AEB. God helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2009 Får du feilmeldinger i diagnose? Eller skal vi gjette ut i det blå? Jeg er nokså sikker på at dette ikke er et N75 problem, men få se evnt feilkoder nå først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2009 Kan høres ut som en coil som har gått, men da rister det veldig. Sjekk feilkoder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2009 Kan ikke hjelpe deg, men har akkurat det samme problemet. Men har helt annen motor, skal prøve å bytte coil straks, for å se om det hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2009 har en kompis som had noe av det samma symtomen å da var det tenningsmodulen som had klikka. hørtes ut som en v8 å gikk som en 1.0 liter. det var en audi a4TQ 1996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...