#1 Skrevet Desember 11, 2009 Som sagt.. Har det noe med blinklyset å gjøre? Blinklyset funka ikke når jeg kjøpte bilen, men ble fikset med et nytt relê! Kan det ligg igjenn en feilkode feks? Takker for alle gode svar og hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2009 hadde et lignende lys på min c4 når jeg hadde henger på da blinket dette i tillegg til den vanlige pilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2009 Okai.. Hmm Saken er at det blinker en fire fem ganger når jeg starter for så og stå på konstant! Irriterende lampe hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2009 det er for tilhenger ja, sjekk for irr og kortsluttning i tilhenger kontakten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2009 hmm.. Har hverken krok eller kontakt..Gjelder en RS2 forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2009 Aldri vært krok på den heller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2009 Det kan godt hende.. Skal ta en titt til uka. Takk for gode tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2009 Helt sikkert bare å slette feilkoder så er det i orden igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...