#1 Skrevet Desember 12, 2009 Hei ! Er det noen som kan svare meg på om S4 c4 sedan intriør passer "bolt on" i 100 c4 sedan, uten noen som helt form for modifikasjoner og tilpassninger ? Takker for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2009 Temmelig sikker på det ja, bortsett fra: El. just. seter vs. manuelle. De har annen infestning foran. Evt. dash m/airbag på passasjersiden hvis du har det på din og det andre interiørert ikke har det. EDIT: Hvis du vil være helt sikker kan du jo sende en PM til en av mange som har gjort dette... Evt. vente på innspill fra Spangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2009 Bekreftes! Interiøret er helt likt, men pass på at manuelle og elektriske seter ikke går om hverandre og at man må ha dashbord fra bil med samme antall airbager man har fra før om det også er aktuelt å bytte. Avant-seterygg i sedan er også et "glem det-prosjekt" på disse bilene, umulig å få til å passe riktig. Pass også på at bakseterygg og nakkestøtter fra A6/S6 kan ha annen bredde (smalere) mellom "nakkestøttepinnene" og nakkestøttene derfor krever modifikasjon for å få festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2009 Der kom fasiten ja :-) Jeg var innom den baksete-problematikken ja... så jeg har en bastard 100 men framsetene er jo gode da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2009 Bekreftes! Interiøret er helt likt, men pass på at manuelle og elektriske seter ikke går om hverandre og at man må ha dashbord fra bil med samme antall airbager man har fra før om det også er aktuelt å bytte. Avant-seterygg i sedan er også et "glem det-prosjekt" på disse bilene, umulig å få til å passe riktig. Pass også på at bakseterygg og nakkestøtter fra A6/S6 kan ha annen bredde (smalere) mellom "nakkestøttepinnene" og nakkestøttene derfor krever modifikasjon for å få festet. Jeg har ingen planer om å bytte dashbord så anntall airbag`er trenger jeg ikke tenke på. Det er jo ikke airbager i setene på disse bilene (s4/100) så det er jo ingen sammenheng/kobling der, mellom airbager fra selve sete til dashbord. Takk for kjappe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2009 (endret) En ting jeg også lurer på. Dørtrekka foran og bak på en sedan, kontra en stasjonsvogn... Passer disse overens ? Bilen jeg har funnet et aktuelt intriør fra er forresten en 2.8 quattro (stv selvfølgelig...typisk: bh å ikke en S4, som står hos Rogaland Bildeler i Egersund......Men når det står benevnt med "svart skinn", så går jeg ut ifra at det er det samme som står i S4. Altså det med sidestøtter, eller har 2.8E Q anderledes stoler ?.... Tenker da på sånn "bestefar-stoler" som har samme formen som de jeg har nå orginalt i min bil....De uten sidestøtter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2009 Jepp dørtrekkene bak er like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2009 (endret) Jepp dørtrekkene bak er like Sjeeeeeeef.....Det her ser jo ut til å gå veien jo.....Konge då Eneste jeg ikke helt vet enda er om det er el. vindu bak på den 2.8`en......for det har ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2009 Da er det jo bare å plukke med seg vindusheisene også Der bytter man bare selve heismekanismen, med motor og alt i en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2009 (endret) Ledningsnett til hevertmotor da ? Er ikke det noe som går i ett sammen me ledningsnettet likevel i bilen, å er da noe som typisk "ikke" er opplagt i bilen min ? Jeg har el. vindu foran orginalt. Eller kansje de faktisk har vært så oppegående og våkne når de har planlagt produksjonen av Audi 100 C4 på fabrikken, at de har lagt det opp....HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2009 Hvis du ikke VET at det er sportseter i den så kan det jo hende det er vanlige comfortseter.. Da er det langt fra likt som S4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2009 (endret) Hvis du ikke VET at det er sportseter i den så kan det jo hende det er vanlige comfortseter.. Da er det langt fra likt som S4.. Det er jeg fullt klar over Mikkel. Derfor må jeg ringe å høre me dem på mandag. Men siden det er en Quattro, så har jeg ett vilt håp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2009 At det er quattro har ingen ting å si...: rock :: rock :: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2009 (endret) Har sjekket litt rundt på nettet nå, å alle 2.8 literene med skinn jeg har funnet har det der forbaska comfort "bestefar" intriøret. Så jeg begynner å tvile litt nå på hva jeg skal gjøre, for sannsynligheten ble plutselig adsjillig høyere for at det er slike stoler i den aktuelle bilen også. Hadde ikke så veldig lust på comfortstoler igjen liksom Men nå skal jeg ut en tur....Snakkes Takker for gode å veldig behjelpelige svar i denne tråden folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 12, 2009 Framseter fra type44 sklir også rett inn i C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...