#1 Skrevet Desember 12, 2009 Eier en slik bil og det er slitne fjærbeinslager og tenkte å bytte disse før EU-Kontroll. Men det er noe jeg ikke skjønner. Ifølge Møller og Norskbildelsenter så skal jeg ha disse her http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=08106&ASP=6681376&Type=VW&Model=Passat&Year=1991&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=6681376[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=1991[O]amp;Varegruppe=0247. Men når jeg tok av støtdemperen så satt denne typen her på bilen http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=01636&ASP=6681376&Type=VW&Model=Passat&Year=1991&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=6681376[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=1991[O]amp;Varegruppe=0247. Hva pokker er riktig. Prøvde den typen som er til min motorkode AAA men da jeg satte på lageret og så gummimuffa og når jeg skulle skru på hylsa så klemmer den bare lageret fast men ikke gummimuffa. Og det blir heller ikke nok gjenger igjen til å få på den øvre stålkoppen og mutteren. Det må være noe seriøst galt her. Noen som har vært borti dette før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2009 Jeg har 92 vr6 men de første du legger ut her. Men vet at golf og passat er levert med litt forskjellig og at møller ikke altid har kontroll på det. Måtte bytte litt på både passaten og golfen for møller leverte feil, da det var 2 alternativer. Bare sett på likt som du har fra før du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2009 Jeg har 92 vr6 men de første du legger ut her. Men vet at golf og passat er levert med litt forskjellig og at møller ikke altid har kontroll på det. Måtte bytte litt på både passaten og golfen for møller leverte feil, da det var 2 alternativer. Bare sett på likt som du har fra før du! Jeg snakka med en fyr fra tyskland i går og han sa at siden det er en tidlig regga 91mod så er de produsert med 2 forskjellige lagere fram til sent regga 92mod så du har helt rett at det finnes 2 typer. Da er det jo ikke no stress. De ser dønn lik ut de som sitter på 2er Golfen min. Samma form,høyde,tykkelse. Får rote litt i verkstedet og se hva jeg finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...