#1 Skrevet Desember 12, 2009 Elsker å se vannet pærle av rutene på bilen, og liker at de holder seg ekstra rene og blanke. Har tidligere brukt autoglym sin vindus-polish og syns den er bra, men irriterendes at den er krittbasert. Har dere anbefalinger om andre produkter? ser de har en sort på scandic shine og! http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=18&products_id=296 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2009 Nanolotus er konge! har det på min.. Og det funker utrolig bra. Bare pass på om vask ruten skikkelig først. Da holder forseglinga lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2009 http://www.detailersclub.no/bilpleieprodukter/38-glassbehandling/191-nanolotus-bilglass-forsegling-profesjonell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2009 Nanolotus funker knall Har måttet skrape ruta for is en rekke ganger etter behandling, men forseglingen er like effektiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2009 Og isen sitter ikke så hardt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2009 Støtter denne!! Påført 100% korrekt er Nanolotus det beste jeg har vært borte i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2009 Hvor mange andre produkter har dere prøvd egentlig? Noen bedre/dårligere/tilsvarende? I forhold til pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2009 Nanolex Premium glassforsegling er den beste jeg har prøvd.. Fåes kjøpt på http://www.nanolex.no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2009 dumt spørsmål...hva er annerledes i innholdet og forskjellen på den og rainX ?? bare spør for å få vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2009 Innholdet kjenner jeg ikke til, men den holder mye lengre på ruta samt den sheeter vannet bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 23, 2009 Nanolotus er konge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 23, 2009 Bedre enn Rain-X? Det trodde jeg ikke var mulig. Det er nemlig helt fantastisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 23, 2009 Bedre enn Rain-X? Det trodde jeg ikke var mulig. Det er nemlig helt fantastisk! Bruker du rain-x på alle rutene på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 24, 2009 Bedre enn Rain-X? Det trodde jeg ikke var mulig. Det er nemlig helt fantastisk! Jeg har ikke testa rain-x, men den nanolotusen er iallfall holdbar til tusen:) Mulig det er samme innholdet i begge flaskene for alt jeg vet: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 24, 2009 Bruker du rain-x på alle rutene på bilen? Jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 24, 2009 er jo litt prisforskjell på de to produktene da,så om rain-x gjør samme nytta... eneste jeg fikk kjeft av poleringskarn jeg bruker for at jeg brukte på alle vinduene,har sikkert sølt litt og fått nedover lakken...og det var visst ett helvette å få vekk,så bruker det kun på frontruta nå.men så har jo jeg hvit bil og da,så da er det mer synlig... men uansett,så er det ett genialt produkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...