#1 Skrevet Januar 17, 2005 Da blir det treff samme sted som sist, nemlig ved Bunnpris på Sluppen klokken 19:00 ---------------------------------------------------------------------------------- MINNER OM VALG AV LOKALLAGSSTYRE de som møter opp får bestemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2005 kjæm æ å sjø!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2005 Blir vel fraværende imorra desverre,ser ut til å ha dratt på meg en forkjølelse.Håper å være i slag til turen så egentlig nett treff å bli syk nå... Men du Ola kan du sende med Morten B skiltplatene?Han får jeg alltids tak i vettu..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2005 Det skal jeg alltids klare vet du! 2stk nye skiltplater til Bondø skal bli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2005 Takker og bukker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2005 Jeg kommer nok, og plukker opp ett stykk aldri ferdig med audien sin Rune S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2005 Jeg kommer også, med uvasket S6 Får håpe det blir vær til og stå ute i.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2005 *sparke på Tor Morten* Jeg kommer! Forhåpentligvis i egen bil neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2005 Det er på tide Mister Sveian!! Er det ingenting spesielt folk føler for å snakke ut om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2005 Jeg kommer med en stk NY vasker A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2005 off. typisk at d itj passe å fårrå på treff. e jo så langt oinna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2005 Ser ut til at jeg kommer en tur lell..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 20, 2005 Kjæm ein tur æ å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 20, 2005 Jeg kommer også, med uvasket S6 Får håpe det blir vær til og stå ute i.... Møter opp med en stk eeenda mere uvasket A4. Den er faktisk ikke vasket siden den fikk ny motor! *flire*/*flau* Men, nå har den diffsperre (må bare få kobla ledninger og greier så den virker også...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 20, 2005 KNALLBRA oppmøte i dag folkens!! Synes det i tillegg ble en meget bra kveld hos Dolly D etterpå, slikt må gjentas. Dog SKAL vi få tatt bilde neste gang av alle Audiene og VWen(e?) utenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2005 hm. jaja det er nå typisk det når jeg kommer på treff, får satse på å komme med biln når fotograferinga starter kanskje jeg blir "ferdig" til neste treff. Time vil show. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 21, 2005 Hei alle Trondheimsdistriktet ! Jeg har mottatt beskjed om at lokallagsstyret i Trondheim (og omegn) er etablert. Gratulerer ! Ja, da regner flere av oss i sentralstyret med at det blir fart i sakene når det gjelder treff (i samarbeid med andre lokallag ?) og faste møter med mye hygge og ytterligere glede av medlemskapet i klubben. Hjertelig hilsen "meg". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 22, 2005 Ja, da regner flere av oss i sentralstyret med at det blir fart i sakene når det gjelder treff (i samarbeid med andre lokallag ?) og faste møter med mye hygge og ytterligere glede av medlemskapet i klubben.Hjertelig hilsen "meg". Vi har jo hatt faste møter og mye hygge i 2004 også for den del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 22, 2005 ja, man kan ikke si at vi har gjort oss avhengig av å ha ett styre... Syns det har vært bra oppmøte på treffene, og "mye hygge" og "glede" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 22, 2005 Falt i smak til meg disse møtene,blir vel fast innventar heretter... Meget hyggelig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 22, 2005 ja, man kan ikke si at vi har gjort oss avhengig av å ha ett styre... Syns det har vært bra oppmøte på treffene, og "mye hygge" og "glede" Enig i det, men nå som vi har et våkent styre blir det jo enda mye bedre? :-) Det som jeg håper vi kan få til (og det står på alle, ikke bare på dere tre) er at det skjer litt mer enn bare 'mat og prat' - det er jo veldig trivlig det også, men f.eks et besøk hos Audi Senter Trondheim eller Møller Stjørdal kunne jo være en noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 22, 2005 Enig i det, men nå som vi har et våkent styre blir det jo enda mye bedre? :-) Det som jeg håper vi kan få til (og det står på alle, ikke bare på dere tre) er at det skjer litt mer enn bare 'mat og prat' - det er jo veldig trivlig det også, men f.eks et besøk hos Audi Senter Trondheim eller Møller Stjørdal kunne jo være en noe? Jah! Gokart, Kolonne til sverige å kjøpe flesk - show and shine i sidelengs snøføyke - kolonne gjennom sentrum og til "noe sted" Bare å myldre med ideer her folkens så stemmer vi litt på neste møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...