Prøvemontering Kesking 9.5x18

Anbefalte innlegg

Prøvemontert hjula eg henta på fredag. Ser jo ganske bra ut:

img3317t.jpg

img3316h.jpg

img3314c.jpg

img3315v.jpg

Men, dessverre skulle framhjulet vore 2-3 mm lenger ut. Det buttar i fjølbeinet. Kan ein evt leggje ein 3mm spacer mellom hjulet og HR-spacerane. Er vel ikkje ideelt, men sentreringskanten er jo rikeleg høg til å fungere likevel? Elles lyt eg vel til med tjukkare spacer. Fins det evt. 23mm spacer som går frå 5x130 til 5x100? Hjulet er eigentleg langt nok ute som det er, så vil minst mogeleg ekstra ut.

Evt. så kan eg gjerne dreie av kanten på innsida av felgen. Då får eg 2mm ekstra, men eg er ikkje sikker på om dette er nok til å få klaring.

PS. Bilen har ikkje sige saman etter å ha vore oppjekka her, (kunne ikkje køyre noko sidan framhjulet ikkje gjekk rundt), og den er som de ser ikkje spesielt rein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags dekk str har du på da? Mulig du bare kan bytte til litt smalere dekk med strekk og problemet blir borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft.. jeg hadde Keskin KT2 på min tidligere golf.. da kjørte jeg 9.5x18 bak og 8.5x18 forran og det stakk bittelitt ut både forran og bak.. og hvis jeg ikke tar helt feil er det nok samma til deg?? er vel ikke så idielt å ha dekket stikkende så langt ut hvis du skal ha mye senk?? meeen smakssak;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har 9,5 framme òg. Burde hatt 8,5 då hadde det ikkje vore noko problem. Det er felgen som tek i fjørbeinet, så smalare dekk vil ikkje hjelpe. Dessutan syns eg det er meir enn nok strekk med 225/40.

Må vel gjerne valse skjermane framme litt til sommaren. Dei bør lakkerast uansett, så det er forsåvidt ikkje noko problem,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.