#1 Skrevet Januar 17, 2005 skal bestille meg justerbart senkesett nå, å det står mellom: FK KØNIGSPORT og FK SILVERLINE X. Kønigsport er stål å silverline x er rustfritt.. 1000kr mer, ruster det fort om jeg velger kønigsport? egne erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2005 Hadde det vært opptil meg hadde jeg gått for rusfritt. Har ikke noe erfaring med høydejusterbart, men vet at man ikke sparer på saltbørsa her i Stavanger området. Så hvis du kjører mye om vinteren(hele året) så sparer nok den 1000 lappen ekstra mange banne ord ved en seinere anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 kjører hele året ja.. du seie någe der me den saltingå.. sikkert sånn salt-fetisj de har her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 hadde kjøpt rustfritt jeg i alle fall, tjener nokk på det i lengden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...