#1 Skrevet Desember 13, 2009 Har en Golf 5 1.9 TDI 4motion som driver å tapper seg for strøm. I tillegg lyser oljelampa, airbaglampa, antispinnlampa. Hadde også tendenser til at ALT av servo er borte. Bilen var jo 5 år i slutten av november så er ikke noe garanti her hvertfall. Nå har Møller bytta ledningsnettet på høyre side som de så fint kaller det for, dette skal dem ha 13.000,- men feilen er forsatt ikke fiksa. Det eneste de kunne gjøre var å beklage dette på det sterkeste, men det holder IKKE mål. I tillegg så påstår de at de ikke aner hva som kan være feil, jeg vet at det har vært lignense problemer på noen A6er her inn, så å si at dem ikke kjenner til problemet er jo noe forbanna piss!! Finner ikke igjen hva som var problemet med de A6ene, men kanskje noen andre her inne husker om dem fant løsning på problemt i de sakene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2009 Vet av en A3 04' som hadde mange rare feil audi feilsøkte i mange uker, til slutt fant de ut at en produksjonsfeil i tetninger rundt frontruta hadde ført til vannlekasje inn til ECU. Og vann + ECU = mye rare feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2009 prøv å skifta batteri?? eg hadde problem at min golf v tappa seg for strøm og etter batteribytte vart alt ok igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2009 Om du har betalt 13000.- kr og bilen fortsatt ikke er i orden, så er det definitivt ikke bra nok å bare beklage. Møller skal levere 3 års garanti på deler og arbeid. Bare å gå tilbake og be de fikse bilen, siden de ikke har gjort jobben skikkelig. Har vært borti Golf V TDI hvor det eletrikske varmeelementet i varmeapparatet har trukket strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2009 (endret) Bilen står fortsatt på Møller. Er ikke jeg som eier bilen, men det var eventuelt snakk om å hente den på mandag. Som jeg har sagt til hun hadde jeg ALDRI betalt 13000 for en jobb som ikke hjalp noe. Så det blir spennede å si hva dem sier når hun kommer med noen noen argumenter på mandag. Er forsatt orginal batteriet fra novembe 2004 som sitter i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2009 Står vel ikke tilfeldighvis på møller bil E-18 Alex?? Har så sinnsykt dårlig erfaring med feilsøking der, og ikke minst garantisaker som de ikke godkjenner, men som møller skøyen ikke tenker seg om 2 ganger før de godkjenner som garanti. Bruker KUN møller skøyen om jeg må krype til korset og handle eller reparere noe på en møller. Hvis den faktisk står på skøyen, gi meg et signal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2009 JEG ville byttet batteriet i ett Optima Red/Yelowtop,er utrolig mye rare feil som kan dukke opp om ting og tang får dårlig spenning. Jeg har gjort det på alle mine biler ved innkjøp,så man er sikker på at batteriet er 100%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2009 dra på NBS de fixer det sikkert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...