Audi Dvd Spiller Sperre hjelp

Anbefalte innlegg

Heisann. Har da Audi MMI DVD spiller med S5'en og jeg vil gjerne fjerne sperren på dvd spilleren slik at bildet vises når jeg også kjører bilen, og ikke kun når den står i ro. Er det noen her som kan hjelpe meg ut?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A5 mener du?

Vesentlig forskjell ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei S5:) men jeg trenger ikke hjelp med det:P jeg må ha hjelp med sperren på dvd spilleren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan gjøres på flere måter. Kufatec.de selger en dongle du kan sette i diagnosepluggen din i 15 sekunder, så vil denne omprogrammere bilen slik at du kan se TV/DVD under kjøring.

En annen løsning er å omprogrammere selv via VAG-COM, VAS o.l. Har du ikke tilgang til dette kan du få hjelp fjernstyrt, noe jeg kan bidra med. Da må du ha tilgang til en VAG-COM kabel (original fra Ross-Tech) og PC må har mulighet til å være på nett når du er i bilen (f.eks ved trådløst internett på utsiden av huset). Ved fjernstyring av PC og med PC koblet til bilen kan jeg da omprogrammere dette for deg. Vi har jo en e-post korrespondanse gående, så du får evt. si i fra der hvis det er aktuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.