#1 Skrevet Desember 13, 2009 Da blir årets siste lokallagstreff avholdt på Pizzanini i Horten 17. des kl 18.30. Håper "alle" kommer og avslutter nok et år med masse pizza: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2009 æ kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2009 Hvis ikke noe stort holder meg igjen mtp. bilen så kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2009 Jeg kommer muligens litt seint, så Kristine får spise for to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2009 Uff. Har eksamen på fredag, så jeg kan ikke komma denna gangen heller! Nå syns jeg ikke noe om at pizzatreffa er akkurat de dagene det er enten kro eller eksamen dagen derpå. Får eta masse pizza for meg også, da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2009 Hææ, kan da komme selv om du har eksamen dagen etter.. Been there, done that.. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2009 Ja, jeg -kan- jo. Men jeg har ikke begynt å lese til den eksamenen enda Det må jeg begynne med etter eksamen i morra. For det andre så er jeg invitert til naboen den kvelden. Såå, litt kortere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2009 Rart det ikke er marianne som er lokallagsleder. Hu har jo nok eksamener til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2009 Mulig jeg kommer litt senere, skal ha på nye skiver rundt om på vogna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2009 Skal ta med meg Jon Olav jeg, for nå er vi begge skrubbsultne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2009 Skal ikke se bort i fra at jeg også kommer, bare jeg husker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2009 Jeg sitter i Kongsberg enda så dere får klare dere uten meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2009 Jeg sitter i Kongsberg enda så dere får klare dere uten meg Makan! Er jo pianobar på Paven etterpå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2009 (endret) Jeg kommer desverre ikke. Det haster litt med å varnluft inn i bilen gitt:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...