Anbefalte innlegg

Har handla meg nye antenne, på BilXtra, den orginale er jo så kjedelig og høy.

 

Men radio signalene er jo helt for j.... Sett mage som har den sammen antenna, har dere noen slags forsterker? Eller hører dere aldri på radio?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe....har samme antenne på min S2 men....det er lite radiolytting ja...:-)

 

Skikkelig dritantenne...men den ser da ganske okay ut da! Man må lide for skjønnheten vet du...;-)

 

CD-magasin er tingen....;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den antennefoten som er orginal er helt ræva....kjøp deg en antenneforsterker og prøv om det hjelper....skal være ok motak hvis resten er ok.

Biltema har slik forsterker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla meg nye antenne, på BilXtra, den orginale er jo så kjedelig og høy.

 

Men radio signalene er jo helt for j.... Sett mage som har den sammen antenna, har dere noen slags forsterker? Eller hører dere aldri på radio?

 

Jeg har lik antenne pisk på polon min og har montert radio forsterker kjøpte min på møller men ser nesten lik ut som den som biltema har

og jeg har helt yppelig motaker forhold på min radio (en jvc spiller)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lik antenne pisk på polon min og har montert radio forsterker kjøpte min på møller men ser nesten lik ut som den som biltema har

og jeg har helt yppelig motaker forhold på min radio (en jvc spiller)

Den på biltema er akkurat den samme som møller har....får komplett antenne på biltema til 300......tør ikke tenke på hva den koster hos møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DOH!

Vi har ikke biltema her i byen lenger : gråter : Var og spurte etter antenneforsterker på bilxtra og de andre plassene her i byen.. ingen som ville høre snakk om det engang! De sa bare at slike ting forsterka støyen like godt som signalet...?

Får ringe onkelen min å be han plukke opp noe på biltema i stavanger når han kommer opp hvis det faktisk funker med forsterker da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borte i to tilfeller med dårlig mottaking av radioen. Begge skyldes defekt forsterker i sokkelen på antenna. Byttet antennesokkel (orginal) og radioen ble bra igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal den tynne hvite ledningen? Hva er den til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tynne hvite ledningen kobles til el-antenne utgangen på radioen, slik at forsterkeren får strøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når dere får montert forsterker.. Si ifra om det ble noe bedre signal da..

 

Etter at jeg kasta ut orginal spilleren og satte inn Pioneer spiller inn i i Audin ble radiosignalet betydelig svekket.. (bruker original antennen i bakruta...)

 

Kjøpte overgang ifra Audi kontakt til vanlig kontakt, men trodde jeg ikke trengte noe forsterkere da signalet var gromt på orginal spilleren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte antenneforsterker hos Møller, men har fremdeles rævva signaler. Snakket med bilradiospesialisten og de sa at det kanskje var dårlig kontakt/ jording (rust) under selve antennen. Har også Pioneer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter antenna inni bakruta og da skal det vel ikke være noe problem med rust, ettersom kontaktene sitter inne i bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.