#1 Skrevet Desember 14, 2009 Noen som har noen dokumentasjon på hvordan jeg skal stille det inn? Holder på å sitte sammen motoren nå, audi ville jo selvfølgelig ikke hjelpe meg. Trenger info asap. Mvh PS: har søkt rundt på forumet men fant ikke noe konkret om hvordan du skal stille inn kjeden. hadde vært flott vist noen hadde bilder osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2009 Stille inn kjede? Du må montere kammene sånn de skal stå så er det bare å legge på kjede. Når jeg skifter kjede så løfter jeg bare opp kammene isåfall men tar de aldri helt ut da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2009 jeg har bytte ventilteninger og tok ut begge kammene. skal jeg bare montere kammene igjen også ligge på kjede? er ikke noen innstilling? det kjede styrer jo vridningen på kammene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2009 (endret) Er merker på tannhjulene som skal peke opp mot kjede og skal vel være 16 linker på kjedet imellom... http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=215732 Er greit å ta bilder av slike ting før man demonterer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2009 ja, men trodde det sto noe om det i etka! var dumt av meg å ikke ta bilder ,sant nok det. men takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...