#1 Skrevet Desember 14, 2009 Har lagt merke til at det store grønne lokalet ved innkjørselen til Kiwi på dale, er til leie. Tenkte jeg skulle legge det inn her om noen i klubben er ute etter noe slikt. Aner ikke pris, men det er 220 kvadrat stort lokale, så neppe noe for en person 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2009 Har lagt merke til at det store grønne lokalet ved innkjørselen til Kiwi på dale, er til leie. Tenkte jeg skulle legge det inn her om noen i klubben er ute etter noe slikt. Aner ikke pris, men det er 220 kvadrat stort lokale, så neppe noe for en person Hør på pris da. Kan være aktuelt for min del. Samt at jeg veit flere som ønsker "vinterlagring" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2009 Det står telefonnummer på veggen Helge, jeg har nok plass i garasjen så uaktuelt for min del. Tenkte bare å poste det på klubbsidene for å være litt grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2009 Det står telefonnummer på veggen Helge, jeg har nok plass i garasjen så uaktuelt for min del. Tenkte bare å poste det på klubbsidene for å være litt grei Seff, det glemte jeg. Ja, får sjekke det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2009 Litt lagringsplass hadde ikke vært dumt nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2009 Jeg vet om en til som kan være interessert. Post pris så skal jeg tipse videre. Garasjen/Verkstedet jeg bruker er fyllt opp for tida... Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2009 Hallo Eivind Har du UrQuattron her i by'n eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2009 Det har jeg Erik Men har ikke kjørt den etter jeg flytta til KR i 2007. (Tok den med fra lager til KR først våren 08). http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27731 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...