#1 Skrevet Desember 14, 2009 Hei! Knappen eller hva jeg skal kalle det på håndbrekket (den som du må trykke på for å senke brekket) kom trillende av her forleden dag. Det er mildt sagt upraktisk å måtte stappe en finger inn i hullet for å senke brekket. Noe enkel fiks her? Ser ut som noe plastsmåtterier har knekt av der hvor knappen festes. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2009 Hele armen med knappen må sansynligvis byttes. Det er en unit. 3B1 711 303 B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2009 Hahaha, unnskyld at jeg ler. Syns bare jeg ser deg stappe fingra inni der for å få ned brekket. Hehe.. Men som Heine sier over her så må du nok belage deg på å bytte hele armen desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2009 Hahaha, unnskyld at jeg ler. Syns bare jeg ser deg stappe fingra inni der for å få ned brekket. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...