#1 Skrevet Desember 14, 2009 Heisann Imorgen er det treff igjen. Har folk tid eller har julekjøret tatt overhånd? Vi kan jo ta det på dolly på minde hvis folk ikke vil stå ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2009 Heisann Imorgen er det treff igjen. Har folk tid eller har julekjøret tatt overhånd? Vi kan jo ta det på dolly på minde hvis folk ikke vil stå ute? Jeg kommer, og dolly høres digg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2009 Stikker kanskje innom en tur, og Dolly er jo ikke feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2009 nja... svidde av 18.000 i helgen.. så tror jeg roer litt med dolly... er jo nesten mer kos å stå der vi pleier.. noen kan jo ta kaffi med.. så blir jo det også kos.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2009 Ja, vi kan godt gjøre det. Erik her oppe vil helst det, han skal polere Golfen imorgen også Men vi trenger kun å kjøpe kaffe på dolly, trenger ikke svi har en haug med hundrelapper:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2009 Ja, vi kan godt gjøre det. Erik her oppe vil helst det, han skal polere Golfen imorgen også Det var mest ment som en spøk Ole:p, akkurat det samme for min del;). Det er jo akkurat spesielt trivelig under broen uten belysning:o, så kanskje en Dolly tur kan lokke litt flere til å møte opp: klø :? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2009 (endret) nja, tar kanskje en tur innom da.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2009 Det var mest ment som en spøk Ole:p, akkurat det samme for min del;). Det er jo akkurat spesielt trivelig under broen uten belysning:o, så kanskje en Dolly tur kan lokke litt flere til å møte opp: klø :? Ja, skjønte den:evil: Men blir det bare meg, deg og kanskje stian og tord? En kompis ringte akkurat og ville ha hjelp til nye kåken sin imorgen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2009 eg satser på å gjøre det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2009 møtes ved dolly da??? alle stiller, drit i kompiser og leilighet, du blir bare utslitt... Bedre å slappe av å drikke kaffe! =) er jo tross alt tirsdag.. nesten fredag... kan ikke jobbe for hardt da... men jeg stiller jeg i dag.. blir mega kos dette! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 15, 2009 hehe Jeg er blitt syk jeg, så jeg tviler litt på at jeg bør gå noe særlig ut. Men dere får kose dere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2009 Står over eg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2009 Hvis vi bare blir 2 eller 3 stk så melder jeg forfall jeg og..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 15, 2009 var jo ingen noen steder når jeg cruiste ned i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 17, 2009 Har vert litt afk i d siste, da eg har vert igjennom en ryggoperasjon. Men komme STERKT tilbake på nyåret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...