Anbefalte innlegg

Hei. lurer på om noen veit om det funker med 20" felger på a3??? Akkurat kjøp en strøken A3 98mod med kjipe sommer felger. Hehe.. Bilen skal få coilover understell iløpav vinteren.. Så med fete felger og senk blir bilen bra. Hehe. Håper på svar.. Mvh Førstegangs audi eier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går, men det kommer ikke til og se bra ut. Jeg personlig ville gått for noen kule 18" med riktig senk. For store hjul ser ikke bra ut på små biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig.

Størrelse i diameter er ikke det viktigste.

Ikke glemm bredden på felgene også, den er likså viktig som høyden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er 98 mod A3T med 50mm H&R senk og 18" A8 felger

DSCF6105.jpg

Eg ville gått for 19".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin fint folkens..Takk for innlegg. Har fått tak i 19" i vårt nabo land =) da er det bare og vente på felgene og sommeren da. Blir bra dette..

Her er 98 mod A3T med 50mm H&R senk og 18" A8 felger

DSCF6105.jpg

Eg ville gått for 19".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. lurer på om noen veit om det funker med 20" felger på a3??? Akkurat kjøp en strøken A3 98mod med kjipe sommer felger. Hehe.. Bilen skal få coilover understell iløpav vinteren.. Så med fete felger og senk blir bilen bra. Hehe. Håper på svar.. Mvh Førstegangs audi eier...

 

Du kan fint sette 20 tom på A3 og Golf 4, men du må ha gewinder og det rette look ellers for at dette skal bli brukbart. 19 tom er kanskje et bedre kompromiss. 18 tom er best med 40mm fjærer, men jeg synes 225/40 18 er blitt et ballongdekk sammenlignet med alle de "nye" dimensjonene som har kommet de siste årene (225/30, 215/35 etc)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.