#1 Skrevet Desember 15, 2009 Skulle hjem fra jobb i dag, og da ville ikke sjåfør døra på bilen åpnes (vento).. Fikk brutt meg inn og fant da ut at den ikke ville åpnes fra innsiden heller: mad :. Er sikkert no med dørlåsen, men hvordan kommer je meg inni der ettersom døra er lukket?? Må je rive av dørtrekket?? No "verktøy" som kan brukes til å få opp døra? takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2009 sikker på at den ikke bare har fryst? Jeg har også vento og der fryser begge dørene foran hver dag jeg skal hjem fra jobb (kupèvarmer på morgenen) så jeg må krabbe inn fra baksete eller starte den fra baksete og la den gå seg "varm" innvendig før jeg får opp dørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2009 sikker på at den ikke bare har fryst? Jeg har også vento og der fryser begge dørene foran hver dag jeg skal hjem fra jobb (kupèvarmer på morgenen) så jeg må krabbe inn fra baksete eller starte den fra baksete og la den gå seg "varm" innvendig før jeg får opp dørene Det kan faktiks hende: klø : starte bilen å la den gå ei stund.. Problemet mitt om mårran som regel når det er kaldt er at døra går opp, men får den faen meg ikke igjen: mad : Noen måte å unngå dette på?? uten kupevarmer liksom: rolleyes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2009 har ikke noen andre tips da enn å prøve å smøre opp låsen med noe slags olje som ikke fryser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2009 har ikke noen andre tips da enn å prøve å smøre opp låsen med noe slags olje som ikke fryser ja får gjøre det;).. takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2009 Du sier ikke hva slags bil det gjelder. Men om det er en Vento så er dette ett kjent problem. Låsekassen må ut og fjæren som ligger nederst i kassa strammes. Rengjør og smur opp med det samme den er ute.Da er du kvitt problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2009 Hadde nok bare fryst igjen.. så nå er det alt i orden.. Cato: ska gjøre som du sier en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...