#1 Skrevet Desember 15, 2009 Skal demontere viskosekoplinga på min Audi A6 C4 2,5TDi.. Har kommi så langt at jeg har lagd verktøy som skal holde igjen hjulet som den sitter skrudd fast i, mens jeg skrur på den enorme mutteren med en fastnøkkel.. Den sitter bom fast, og veit ikke om jeg bør ta i så veldig.. Tenkte jeg skulle ha på litt rustfjerner på mutteren også. Men lurer på om den skal skrus med eller mot klokka? Det står det ingenting om i Haynes boka:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2009 Den skal skrues mot klokka;) Kan sitte noe jævli, men må bare ta i til den kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2009 ok, takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2009 Jeg har akkurat samme bil/motor og bytta denne for et par år siden. Husker den satt noe inn i inste h... Men løste den biffen med litt varme. Da løsna den så fint så. Bare man skrur riktig vei ;-) Mot-urs Lykke til:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2009 Jeg har akkurat samme bil/motor og bytta denne for et par år siden.Husker den satt noe inn i inste h... Men løste den biffen med litt varme. Da løsna den så fint så. Bare man skrur riktig vei ;-) Mot-urs Lykke til:-) Men veit du hvor jeg kan finne en skiftenøkkel som er stor nok uten at den er for brei til å komme til med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2009 Jeg hadde en sikkelig stor flat skrutrekker jeg, satt den på den ene flate siden på mutteren og ga den en smell med hammeren på skrått selvfølgelig da, da kom den etter noen kakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2010 Viskosekoplinga satt så rusta fast at jeg måtte ty til vinkelsliper etter at flere hadde prøvd å få den løs for meg. For no drit, men dette er jo ikke noe man skifter så ofte heldigvis:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...