#1 Skrevet Desember 15, 2009 Hei. Hadde trøbel med klimaen for et par år siden, men fikk da god hjelp her inne på forumet ved hjelp av Nordicaudi bla Nå har jeg fått en ny vri.. Klimadisplayet er jo delt i to. Til høyre har jeg en søyle i form av små "firkanter" som stiger opp og ned alt etter hvor mye effekt vifta går med. Nå ser jeg at denne "søyla" driver å "raser" ltt opp og ned. Den kan hoppe 2 "firkanter" opp og ned til tider, det virker som den sliter litt med reguleringa av viftehastighet... Kan det være at viftemotor er begynt på sitte børster? Vil det i såfall virke inn på denne "søyla"? Displayet forandrer også lysstyrke i hele displayet når dette pågår som om en eller annen "stor forbruker" legger inn og ut... Kan nevne at bilen har passert 300.000 Er litt bekymra for å plutselig sitte uten varmeapparat... Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2009 Les ut feilkoder! http://nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php Kan jo nevne att viftehastigheten justerer seg selv når klimaen står i auto, men det vet du sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...