Anbefalte innlegg

Noen som vet om S2 Interiør passer i Coupe Gt?.

Tenker da på stolene fremme, regner med at baksetene ikke passer uten modifikasjoner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener skinnene / understellet er likt på disse ja, så da skal det passe rett over

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette ikke er relevant men hvis det er el.just på S2'n og manuelle seter på Coupe GT'm så må det vel lages/skaffes nye fester i fremkant på setene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren til de elektriske setene sitter vel i selve setet og ikke i festene så jeg TROR det skal gå om hverandre, må bare ha strøm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakker om festene... El. seter har to labber på hver side, manuelle seter har et feste på midten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da er jeg desverre på tynn is og kan nok ikke svare deg på det.. Får satse på at noen med litt mer peiling ser tråden din og kan svare

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Understellene fra typ85 og typ89 er ulike, så de må byttes om. Jeg prøvde å sette inn et urq interiør i min (fra gt'n jeg hadde), men det gikk ikke (prøvde bare foran, bak ser man jo lett at det er umulig). Forskjellen er at typ89 er bredere. Samtidig har typ89quattro og typ89fwd hendelen for å skyves sete fremover og bakover på forskjellig side. Typ85 tror jeg har på samme side som typ89fwd.

Det enkleste er nok å flytte over selve puta fra typ89 til typ85-understellet og montere ryggen fra typ89 på typ85-understellet. Det vil jeg tro skal passe da di er like brede (kjennes i alle fall likt ut) :) Baksete går også å få inn, Carina Morewood på forumet hadde s2-interiør i sin gt. Eneste ulempen er at du får en unaturlig kant ved hattehylla, hattehylla går ca 2cm lavere enn der den skulle ha "fluktet" med seteryggen.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.