#1 Skrevet Desember 16, 2009 Skal skru denne her ut idag tenkte jeg. Vet den er på utsiden og under front vinduet, men er litt usikker på hvordan ta den ut. Har ikke bilen stående hos meg, så må være sikker på hvordan jeg tar den ut før jeg starter på jobben. Mente det var en How to do it en eller annen plass, men finner den ikke igjen. Noen som vet, eller kan forklare / hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2009 (endret) Nå har jeg aldri skrudd rs4, men er temmelig sikker på at den ligger på førerside rett foran torpedoen, i en sort plastikkboks. For å komme til å skru av lokket på boksen må du vel av med minst en vindusvisker, for så å fjerne et deksel som ligger delvis over boksen. EDIT: På bilen din er vel hele boksen skjult av et deksel, som også dekker bremsevæskebeholderen. Dette må du også av med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2009 Nå har jeg aldri skrudd rs4, men er temmelig sikker på at den ligger på førerside rett foran torpedoen, i en sort plastikkboks. For å komme til å skru av lokket på boksen må du vel av med minst en vindusvisker, for så å fjerne et deksel som ligger delvis over boksen. Om det er som på andre B5-er så holder det at man tar av den gummilista mot torpedoveggen, slik at man får løst det "første" plastdekselet, da når man alle skruene som lokket på overnevnte plastboks er festet med. Selve motorstyringsboksen er festet med et klips som du enkelt løsner med en skrutrekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2009 Om det er som på andre B5-er så holder det at man tar av den gummilista mot torpedoveggen, slik at man får løst det "første" plastdekselet, da når man alle skruene som lokket på overnevnte plastboks er festet med. Selve motorstyringsboksen er festet med et klips som du enkelt løsner med en skrutrekker.hvilken side er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2009 Sjekk dette bildet: http://www.audihiddenbase.net/pics/boost_install/ecu%20house%20out.jpg Oppi den boksen i øvre høyre hjørnet på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2009 Jobben utført:-) måtte av med gummi lista, og plast dekselet og den ene viskeren for å komme til den bakre skruen der ecu boksen er. Grunnen til jeg spurte hvor den var plassert, var jeg hadde hørt at den var på andre siden enn der den var. Takker for super raske svar begge to:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2009 (endret) 0000000000000000000000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...