Anbefalte innlegg

Snakket litt med o'store Bjørn Eirik om lakkering og kom frem til at Gjølberg er dyrt men veldig bra. Skal lakkere front- og bakfanger samt skjørter og øyelokk. Gjølberg skulle har 4000.- for alt, noe som forsåvidt ikke er så hakkende galt.

Men er fortsatt nyskjerrig. Hva er alternativene? Kilen billakkering har jeg brukt på hellakkering av en rød Golf jeg hadde tidligere og var veldig fornøyd med dem. Var også billig. Hesby sier noen er veldig bra og noen sier det motsatte.

Innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med duden uti Kodal??? Lite "bakgårdsverksted" der... Dyktig kar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke 4000.- var billig.

Jeg betalte 4000.- for retting av en bulk i panser + lakking av panser,front/bakfanger samt kanallister

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjølberg skulle har 4000.- for alt, noe som forsåvidt ikke er så hakkende galt.

Det ser ut som normal pris før mva. Hør litt rundt ellers, kanskje du får en bedre pris en annen plass : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med duden uti Kodal??? Lite "bakgårdsverksted" der... Dyktig kar?

Eeeeeeeek! Neeei!! Værre lakkerer har jeg aldri vært borte i. Han lakkerte 90-fangerne på den sølvgrå golfen (som fru Christian har nå) og lakken flasset jo av etter få dager.

Syns ikke 4000.- var billig.

Jeg betalte 4000.- for retting av en bulk i panser + lakking av panser,front/bakfanger samt kanallister

Nei, er nok i overkant. Men det påstås at dem er litt dyrere noe som visstnok er verdt kvaliteten dem leverer. Men må nok hore litt rundt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men må nok hore litt rundt...

Kan du ikke lese mellom linjene eller.... ??? :)

Ser du ikke at Kenneth tilbyr deg en muligheten for en billig og bra lakkering ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kort og godt det man betaler for..

Andreas, du har PM ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket litt med o'store Bjørn Eirik om lakkering og kom frem til at Gjølberg er dyrt men veldig bra. Skal lakkere front- og bakfanger samt skjørter og øyelokk. Gjølberg skulle har 4000.- for alt, noe som forsåvidt ikke er så hakkende galt.

Men er fortsatt nyskjerrig. Hva er alternativene? Kilen billakkering har jeg brukt på hellakkering av en rød Golf jeg hadde tidligere og var veldig fornøyd med dem. Var også billig. Hesby sier noen er veldig bra og noen sier det motsatte.

Innspill?

Hehe.. "O'store".. Takker! :D

Du forsvant fra MSN før jeg fikk svart på spørsmålet ditt om Kilen var bra, og der må jeg faktisk melte pass..

Var du fornøyd sist gang, og du kan få samme lakkerer er det sikkert ikke noe feil med de i det hele tatt!

4 lapper for jobben er nok ikke så ille, men sannsynligvis hadde det kostet omtrent samme hvis du skulle til med forskjermer og slikt i tillegg. Tror nok 'oppstarten' er en stor del av jobben, rengjøring, maskering og lakkblanding tar faktisk endel tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hesby er regnet for å være en av de flinkeste i vestfold på lakkering. sett noen resultater å de som er dårlige er til de som ikke vel betale mer enn 4000 for HELE bilen.

Det er jo også en mulighet å snakke med "tønsberg lakkering" v kilen??

Kilen lakkering er veldig flinke da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..jeg skal lakkere der som Lars har lakkert caben. Syntes ikke 4 lapper hørtes så galt ut for skikkelig jobb........Jema i Tjølling...og det var andre i Larvik som var mye dyrere.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med Hesby lakk er knallbra, snakk med anders eller jahn ivar så får du nok en go`pris : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ville jeg egentlig snakket med anders. sett div arbeid bla annet en harley og ett par andre biler... han er jævelig flink

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 lapper for jobben er nok ikke så ille, men sannsynligvis hadde det kostet omtrent samme hvis du skulle til med forskjermer og slikt i tillegg. Tror nok 'oppstarten' er en stor del av jobben, rengjøring, maskering og lakkblanding tar faktisk endel tid!

Her er litt kjapp hoderegning med tid og prislister som blir brukt ved lakking av delene det anngår her.

Støtfanger, 80 perioder

Skjørt, 40 perioder

Øyelokk, 10 perioder.

2 støtfangere, 2 skjørt og et sett øyelokk blir 80 + 80 + 40 + 40 + 10 = 250

I tillegg er det startpris til dette på ca 150 perioder.

Til sammen har man da 400 perioder. 100 perioder tilsvarer en timespris som normalt ligger rett rundt 1.000 kr. Så legger man til 25% mva. på det beløpet.

Wolla, så har man ferdig pris! : ja :

Kan du ikke lese mellom linjene eller.... ??? :)

Ser du ikke at Kenneth tilbyr deg en muligheten for en billig og bra lakkering ;)

Det var faktisk ikke ment som å fiske etter jobb, men skjønner jo at det kan se sånn ut da. Det er vel ikke lov å reklamere for seg selv og jobb og sånt her på forumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Andreas.

Tom Andersen billakkering er nabo til jobben min i Larvik. Kan stikke innom og høre på ca pris for deg hvis du er interessert.

Skriv ned hva du skal ha lakkert så kan jeg høre imorra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: men du jobber ikke på Skagerak eller?

Jeg sier som jeg skrev...sjekk litt rundt på priser og hør litt på ryktene om de gjør gode jobber.....Jema som jeg har nevnt ligger noe under feks Bil-Rep på Holmejordet i Larvik, men ca det samme prisnivået som Tom Andersen da jeg sjekka for meg ifjor sommer.......

Tom Andersen og Jema har et SVÆRT godt rykte.....

Jema gjør all lakkeringa til Møller Sfj etter det jeg vet.........

Og Christian R bruker også Jema....... ( Roar med blålilla golf 2 med oransje viper striper jobber der......golf priser på NBS div år...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber i Skagerak ja, i Elektroavdelingen.(installasjon)

Tom Andersen har jeg bare hørt bra om, dyktige folk til en god pris. Men det er som sikkert noen andre her har sagt at man får det man betaler for mener jeg ihvertfall....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.