RS4 hos Sandven - Noen som kan ta en kikk for meg?

Anbefalte innlegg

Vurderer denne litt: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18265812

 

Bilen virker forsåvidt ganske bra, bortsett fra stylinga. Men den kan byttes ut så det går bra.

 

Men jeg vil gjerne ha fått sjekka lakken og døråpninger/passform på skjermer/bakluke/panser o.s.v. for å eventuelt avsløre om denne har vært lakkert om eller om det er noe muffins med den. Og få bekreftet om den er 100% STRØKEN, eller om det er smårusk på den.

 

Sandven sier jo sikkert at den er helt strøken, men det er noe annet når en entusiast finner fram ørne-øynene.. ;)

 

 

Hvis det er noen som kunne tenkt seg å tatt seg en tur opp dit og tatt en ordentlig kikk på den så hadde jeg blitt veldig glad. Send meg gjerne en PM, kan sikkert gå med på en liten godtgjørelse for "jobben" og :)

 

Da blir det iallefall mye mindre risiko for å gjøre en bomtur til Bergen for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er denne stylinga du nevner ?? Skal ikke en rs4 se slik ut? Baklyktene ser jeg er byttet, men hva mer? Aldri sett slikt horete interiør farge i en rs4 før, men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å være bekymret at den ikke er som beskrevet fra Sandven, mer seriøs forhandler må du lete lenge etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med stylingen mener jeg baklyktene/speilene/sotinga og det røde interiøret.

 

Ja det virker som Sandven er en veldig seriøs forhandler, men det er ikke dermed sagt at de har øynene for detaljer i lakken på en bil. :) Jeg tviler sterkt på at de gidder å sjekke om noen paneler er lakkert om, og jeg tror ikke de gransker hver eneste bil de har inne, og iallefall ikke fortelle om alle bittesmå skavanker til en kunde over tlf.. det er dårlig butikk for å si det sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva som er så spesielt med denne siden du vurderer den? Det er en del å bytte for å få den tilbake i "akseptabel" stand.

Vet ikke hva prisen er på speila men billige er de nok ikke. Husker S3 speil kosta 7300,- pr stk så nye til denne er nok fort en stor invistering.

 

Ganske lenge siden denne kom for salg så vanskelig å selge. Dermed gjerne mulig å få tilslag på et skambud.

 

Husk også at reg reim service intervall for RS4 er pr 60.000km hvis det ikke er tatt på denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som frister med den er at den er svart med svart optikk, og den har veldig lav km-stand. Aberet med den er jo selfølgelig at det er endel som må byttes på den, men jeg har gode kontakter så ser ikke det som noe problem. Men det er jo uansett en kostnad inne i bildet da.

 

Jeg tror faktisk ikke det er vinterhjul på den heller, så det er jo absolutt noe å sjekke opp! :(

 

Angående prisen så tror jeg den er rimelig fast desverre, ikke glem at den allerede er satt ned 70.000kr siden første gang den lå ute. Også er den ikke registrert og tolla inn enda ser det ut som, så det er ikke sikkert Sandven har store lagerkostnadene på denne heller, og det hjelper ikke akkurat på prutinga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.