#1 Skrevet Desember 16, 2009 (endret) Vårt Megasquirt 2 med Extra-programvaren med Ledningsnett for montering av 1,8 T 20V i Audi 80/Coupe B3 og B4. Kort fortalt består dette av en Megasquirt 2 ECU med V3 "Hovedkort". Det er Modifisert med 2 tenningsdrivere, 3-barer mapsensor og Forbedret tomgangskrets for å kjøre en Bosch-tomgangsventil. Ledningsnettet er bygget på et originalt Ledningsnett til Audi 80 og erstatter motorstyringsnettet som er i bilen. Oljetrykkbrytere, vanntemp. , Spedometer og lignende er inkludert i dette nettet. Tomgangen styres av en Bosch PWM-ventil. Det må legges opp en separat slange forbi spjeldet for at tomgangstyringen skal fungere. Tenningen består av to innebygde tenningsdrivere og en avfall-spark coil. Ledningsnettet bruker originale wivtrigger fra 1,8 T og har også støtte for kamsensor. Den er ikke nødvendig, Brukes menn kan til vider utbygging til for Eksempel COP. Se for øvrig http://www.msextra.com for mer informasjon. Innstillingsfil med alle basisinnstillinger følger med, men en trenger som alltid en del kartlegging. Det anbefales for øvrig å oppgradere til den nysete programmvaren MS2E 3.0 for å utnytte enda flere funksjoner. Hva som følger med: - MS2 V3 med MS2Extra 2.1_beta med 3-barer mapsensor - Ledningsnett for Audi 80 som plugger rett i sikringsboksen. - Bosch 3-lednings tomgangsventil (separat slange forbi 1,8 t spjeldet) - coil fra 1,8 ADR Pris: 3500 tlf: 952 123 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2009 Er det ferdig map for 1,8t på denne? Bruker den kun 1 coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2009 Er det ferdig map for 1,8t på denne?Bruker den kun 1 coil? ADR-coilen er en original waste-spark coil for 1,8-sugemotoren. Sprutet har et "grunnmap" fra min 2,0 20v med 630 cc dyser, så en må uansett mappe opp ganske grundig for ny motor... mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2009 Så ADR coilen er en coil med 4 utganger? Hmmm..Dette vil jo passe "bolt on" i min B4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2009 Så ADR coilen er en coil med 4 utganger? Hmmm..Dette vil jo passe "bolt on" i min B4... ADR-coilen passer rett ned i 1,8t toppdekselet (det er jo nesten samme motor). 4 utganger, men de to utgangene som har pluggledning sitter litt løst i coilhullet i feks et AEB-toppdeksel. Det fungerer best med ADR-toppdeksel, men det er ikke nødvenig. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2009 Takk Vegard...Oraklet slår til igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2009 hopp opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2012 Oy! er denna fortsatt aktiv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...