Begynner å bli desperat passat 16v

Anbefalte innlegg

sliter stadig med den gamle passaten. viser seg vel at bensinsytemet fusker. men har noen spørsmål der. Hvis alle kontakter er koblet til bruker denne ifølge kjørecomputer ca 1.4l på mila med VELDIG rolig kjøring. når jeg drar ut en 3 pola kontakten (er vel en trykkregulatoor) på siden av bensinmengde fordeleren bruker du usansynlig mye mindre. Men så kommer problemene når jeg har vært å handlet. stått ca 10 min er den umulig å få start på..... bare hoppe å drite. men hvis den står ca 30-40 min starter den igjen med en gang. noen som har vært borti det? er det mulig å få uorginal trykkregulator`? (ny koster 5500kr) er det mye tull med bensinsystemet på disse bilene? er en 93 mod passat med 9a motor...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være retur til tanken som er tett faktisk. Da vil bensina "koke" i røret og du får start problemer etter butikkturen. Hadde dette på en gti motor tidligere selv. Men fikk aldri løst det før bilen gikk videre fra mitt eie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lekkasje på kaldstart dysa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja gudene vet. vurderer rett å slett bare sette den på verkstedet så de kan finne feilen...men tar imot alle forslag med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.