#1 Skrevet Desember 16, 2009 (endret) Heisan Lurer på noen ting, og håper noen har fornuftige svar:) Har en kamerat som har en 100 2,8q delebil stående med manuell kasse. Og i den sammenheng lurer jeg på om jeg kan bruke disse delene til å bygge om min s4 til manuell. det jeg lurer på er: -boltmønster på kassa mener jeg passer? -diff og mellomaksel går vel rett på? -Clutch og svinghjul. Må jeg bruke enkelmasse svinghjul fra s2 her? passer 200? eventuelt clutch? og denne ditanseringen, må jeg ha det? -Slavesylinder, er denne lik om ikke kan jeg bruke den. Er jo forsjellig bremsekraftforsterker vet ikke om det er forsjell på clavesylinderen. -Giroverføring, skulle jo tro denne var lik da det er samme chassiet, men da igjen om noen vet? -er chassiet likt rundt kassa eller er det forsjell i størrelsene på kassene. Regner egentlig ikke med at manuell kasse kan være større enn det automat monsteret, men da igjen hvem vet... Takker for alle svar:) Mvh Tommy Skarstein edit; utifra bildet ser det ut som 100 2.8 har enkelmasse svinghjul. Men har denne opplagring i veiv eller er det bare 200 20v. Er det faktisk mulig at clutch og trykkplate passer på s2 3b svinghjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...