problemer med sentrallås a4 96mod

Anbefalte innlegg

hei har problem med at sentrallåsen henger seg når det er et par minus grader og vil ikke funke før det er rundt null og noen pluss grader og nå går det mot tider med mer kulle og det hadde vært greit og fått opp bilen og mer enn en dør: bråk : kan det være microbryteren som jeg leste litt om når jeg gjorde et søk?syns det er litt rart at bilen ikke vil opp i det hele tatt må vri nøkkelen helt over for og få opp døra og ta ned vinduet for og låse opp med nøkkel fra utsiden for ingen av døren går opp fra innsiden.: bh :

er vacumpumpa noe og bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har problem med at sentrallåsen henger seg når det er et par minus grader og vil ikke funke før det er rundt null og noen pluss grader og nå går det mot tider med mer kulle og det hadde vært greit og fått opp bilen og mer enn en dør: bråk : kan det være microbryteren som jeg leste litt om når jeg gjorde et søk?syns det er litt rart at bilen ikke vil opp i det hele tatt må vri nøkkelen helt over for og få opp døra og ta ned vinduet for og låse opp med nøkkel fra utsiden for ingen av døren går opp fra innsiden.: bh :

: vinke :Har hatt det samme på a6 min,etter at jeg har gått gjennom masse innlegg her og der på forume besluttet jeg å bytte låsekassen i fører døra for der ligger feil.Du vil sikker få forslag om rense,smøre,blåse o.s.v låsekasse-men det er bare midlertidig løsning,maks 2 måneder og du er tilbake til det gamle......Mitt råd-bytt låsekassen og glem problemet!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :Har hatt det samme på a6 min,etter at jeg har gått gjennom masse innlegg her og der på forume besluttet jeg å bytte låsekassen i fører døra for der ligger feil.Du vil sikker få forslag om rense,smøre,blåse o.s.v låsekasse-men det er bare midlertidig løsning,maks 2 måneder og du er tilbake til det gamle......Mitt råd-bytt låsekassen og glem problemet!: vinke :

hmmm koster den ikke veldig mye. men takk for godt råd får el prøve det andre først eller så blir det vel ny låsekasse;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sindre sjøøsten nilsen:

Jeg ønsker deg lykke til og håper du skriver om resultaten her i innlegget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sindre sjøøsten nilsen:

Jeg ønsker deg lykke til og håper du skriver om resultaten her i innlegget!

prøvd litt med smøring blåsing så får ta den helt ut og gå over resten så foreløpig ingen framgang: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vakum pumpa koster rundt 6 laken hos møller, på min A4 var det litt dårlig kontakt på pumpa som gjorde at jeg ikke fikk låst dørene, renset med elektrorens og det var i orden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vakum pumpa koster rundt 6 laken hos møller, på min A4 var det litt dårlig kontakt på pumpa som gjorde at jeg ikke fikk låst dørene, renset med elektrorens og det var i orden ;)

hmm denne får jeg prøve.hvor i bagasjen er det den ligger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.