#1 Skrevet Desember 16, 2009 Var ute og kjørte her om dagen, så plutseli merket eg at bilen gikk mye dårligere. Boost måleren gikk kun fra -0.8 til 0.1 bar, hører heller ingenting fra turboen... hadde ikke tid til og se på det før eg måtte reise til sjøs. Noen som har vert borti dette før / noen ide om hva det kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2009 Tja, kunne jo være at et trykkrør har falt av/sprekt. men da hører man stort sett at det blåser greit framme der. Vet ikke helt åssen bil det gjelder men. ta en trykktest på rørene. ( plugg igjen lmm med en sprayboks. å finn deg en vaccumplugg på innsuget og sett på en stump med slange for så å fylle på med en blåsepistol. du hører fort om det er lekk et sted stort sett. med zalovann er duganes til å finne de små sprekkene ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2009 Hører du ikke turboen lengre vil jeg heller mistenke at wastegate står på vidt gap hele tiden, enten pga noe feil med staget eller at hele wastegatelokket ditt har ramla av og ligger og varmer seg på toppen av katten din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2009 Kjører A4 1.8t ja det at wastegaten står åpen var det første som slo meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2009 Enten WG klokka som har tatt kvelden eller WG lokket som har falt av. Da lader den ikke noe Ganske vanlig det skjer på K03 turboer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...