#1 Skrevet Desember 17, 2009 Selger mitt A4 Interiør Dette er Facelift stoff seter , Veldig gode seter ! Og de er helt strøkne ! Følger med Dørtrekk uten lister.. Ta kontakt for mer info Pris : 2000 Kom gjerne med Bud Mobil: 95272508 Mail : AudiA4_@hotmail.com Mvh Robert Otterlei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2010 Bumpi bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2010 Bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2010 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2011 solgt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2011 selger du bare dørtrekk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2012 bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2012 Skal se om jeg finner de igjen på hiddenen, og legger de ut litt senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2012 Er dette sportsinteriør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2012 Det er fra en facelift modell, så om det er sport vet jeg ikke helt.. men det er utrulig gode stoler fremme og bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2012 Hvilke av disse fasongene har stolene? Bilder lånt. Blir fjernet Det siste.. vist du er ute etter slik som det første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2012 hm Nedtur: gråter :. Da er jeg desverre ikke intresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2012 Slik ser stolene og baksetet ut.. trenger seg en liten vask siden det har stått på en låve i nesten 2 år, men dette skal jeg se om jeg klare og få fikset før eventuelt salg ! Midtarmlene følger også med !! Og dørtrekkene, kan følge med sølv lister om ønsket, men det er kun til dørene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 6, 2012 (endret) Bump! Ingen som er på utkikk etter et billig interiør? Lagt til etter 6 Days 12 Hours: Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 7, 2012 småkeen, men er nok litt langt til ørsta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) småkeen, men er nok litt langt til ørsta Ja men frakt kan jeg klare og ordne Lagt til etter 5 Days 21 Hours: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...