#1 Skrevet Desember 17, 2009 Selger Org bakfangeren min! Er rygge sensorer i fangeren, alt følger med! Fangeren er Blå , Lakk kode : LY5K Ta kontakt for mer info Pris : 2000 Kom gjerne med Bud Mobil: 95272508 Mail : AudiA4_@hotmail.com Mvh Robert Otterlei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2009 1000 her følger fester med eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2009 1000 her følger fester med eller 1500,- og ja det følger med fester og det som må til for at ryggesensoren skal funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2009 1500,- og ja det følger med fester og det som må til for at ryggesensoren skal funke. ehhhh lit vesentlig er det til sedan eller stv: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2009 ehhhh lit vesentlig er det til sedan eller stv: klø : om du har sett tråden min, så er det en Sedan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2009 om du har sett tråden min, så er det en Sedan.. hehe ja det var det da da vil jeg ha den men kan jeg sende over penger i rom hjula for da får jeg overtids betaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2010 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2010 Hei Robert ! Solgt denne ? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2012 (endret) Bump ! Lagt til etter 16 Hours 39 minutes: Bilder av Bakfanger Regner med at den må lakkes, og da et det ingen problem og fjerne ryggesensorene, eller montere nye, finner ikke igjen det som trengst for at de som er der nå skal funke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2012 Bump! Ingen som trenger en billig bakfanger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2012 Er det forskjell på sedan og stv på bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2012 Er det forskjell på sedan og stv på bakfanger? Er litt forskjell ja, som du ser på bildene under Og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2012 1500 her inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2012 1500 her inkl frakt 1500 + frakt så er den din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 12, 2012 Jeg tar den om frakten er inkludert for 1500kr send meg en pm om du er villig ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 4, 2012 (endret) bump! Lagt til etter 6 Days 20 Hours: bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 20, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 30, 2013 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 28, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 22, 2016 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 21, 2016 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 30, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 15, 2017 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...