#1 Skrevet Desember 17, 2009 Var på Thorsov for å kjøpe frostvæske i dag, kjører på rød som jeg har kjøpt der før. Nå hadde de ikke igjen av den jeg har brukt, men anbefalte en fra Valvoline som vistnok skulle kunne blandes med alt (rød,blå og grønn). Kan ikke se at det står noe sted, venter derfor med å fylle den på før noen kan svare meg på at de kan blandes. Den jeg har kjøpt der før er en blank 1 ltr flaske. Den jeg kjøpte nå er denne: http://valvoline.no/produkter.aspx?path=5:50:500:50010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2009 står i det tekniske hiddenbladet at den er godkejent fra vw som g12 (rød/rosa kjølveske) så er bare og fylle har brukt denne for etterfylle etter regreim/vannpumpe skift og det funker fint fra teknisk hiddenblad til valvoline VW/Audi/Seat/Skoda TL774C/D, G12+ G12+, G13, G30, G33, G48 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2009 står i det tekniske hiddenbladet at den er godkejent fra vw som g12 (rød/rosa kjølveske) så er bare og fylle har brukt denne for etterfylle etter regreim/vannpumpe skift og det funker fint fra teknisk hiddenblad til valvoline VW/Audi/Seat/Skoda TL774C/D, G12+ G12+, G13, G30, G33, G48 Ok, men stemmer det at den kan blandes i alle? Rød, blå og grønn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2009 usikker på blå og grønn men med rød går det helt fint hvertfall er jo rød den du har kjøpt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...