Kjøpe løst stoff til Recaro Edition One stoler fra Golf II

Anbefalte innlegg

Har et par slike stoler hvor den ene trenger nytt stoff på sideputa. Vurderer å levere det til en salmaker, men tviiiler på at de får tak i slikt stoff der.

Lurer på om noen vet om, og isåfall hvor, det er mulig å få fatt i slikt stoff..?

Det hadde vært supert å fått fikset..:)

bbsrm069.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan høre med Møller. Jeg fikk tak i der engang til noen vanlige stoler men siden det er Recaro så koster det nok en del kroner. Snakk med en salmaker. Mulig han kan få tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat dette skulle jeg hatt ordnet på førerstolen min også..På helt lik stol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir nok å sjekke hos salmakern på Hamar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de selger ialefall løst stoff hos volkswarenhus eller noe sånt...de har iallefall til blå edition one stoler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vw-classicparts kan også kanskje skaffe , hvis du finner det orginale delenr så er de veldig behjelpelige der. .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de selger ialefall løst stoff hos volkswarenhus eller noe sånt...de har iallefall til blå edition one stoler

Javel, sier du det.

Har sett de har et stoff der ja, men står ikke til hva det êr. Har sendt de mail med spørsmål om dette for en stund siden også men ikke fått svar. Får prøve igjen..:)

vw-classicparts kan også kanskje skaffe , hvis du finner det orginale delenr så er de veldig behjelpelige der. .

Okei, skal sende de en mail med bilde og høre. Takk for tipset..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjååå heer ja..: smil :

Har sendt de mail, med bilde av setet og div spørsmål nå..:)

Fant i tillegg noe annet meeeget spennende de hadde da...; nye sidepolstringer..: rock : (Står at de kan trenge små modifiseriger for å passe perfekt).

http://cgi.ebay.com/RECARO-Seat-Bolster-Foam-VW-Golf-Mk2-Mark-2-GTi_W0QQitemZ350264133841QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item518d5e88d1

Fin-fin pris også..her skal det nok shoppes. Takk for tipset Tore-Magne..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke dette stoffet, men de har noe til Golf 1. Dog ikke samme farge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en gammel tråd fra ett random forum da eg søkte på google og der var det en salmaker som hadde lagt ut noen bilder av noen gamle Recaro stoler, vart veldig bra: ja :

Fra:

dsc02943jw3.jpg

Til:

dsc02985nr2.jpg

Fra:

dsc05057mh1.jpg

Til:

dsc05139zx7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen til:

Fra:

dsc05446.jpg

Til:

dsc05546.jpg

Ser at man får kjøpt BRIDE stoff, heilt likt som i diverse Bride stoler over alt på nettet om man søker, Men det er kansje litt for "ricer": smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det var mye lekre krakker Frank Robert..: smil :

Hva er det stoffet du nevner og hvordan ser det ut..har du link..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en link eg fant via vortex, fra en tysk person og han anbefalte dem på det høyeste.. Er ikke pre cut til å bare plug and play, må nokk sy selv eller levere det til folk som kan, men det er vertfall eit bredt spekter av forskjellige stoff i farger og mønster, kanskje du finner noe der.. Link her

Her er Bride stoff:

Bride+Fabric+02.JPG

Slik ser brid stoff ut på Bride stoler: ja ::

Bride+Fabric+04.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel garantert ikke en norsk salmaker som hadde lagt ut dette?:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en link eg fant via vortex, fra en tysk person og han anbefalte dem på det høyeste.. Er ikke pre cut til å bare plug and play, må nokk sy selv eller levere det til folk som kan, men det er vertfall eit bredt spekter av forskjellige stoff i farger og mønster, kanskje du finner noe der.. Link her

Her er Bride stoff:

Bride+Fabric+02.JPG

Slik ser brid stoff ut på Bride stoler: ja ::

: smil : Takk for tipset. Skal titte litt der og sende de en mail..: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd fra en selger på vortex, såg veldig bra ut! Å prisen må da være kjempe bra!

Så meeget bra ut det der..:)

Har kjøpt 2 recaro thropy-stoler til så kommer til å prøve å bytte over noe stoff og puter først og se om det blir bra.

Men trenger jo å få sydd om baksetet også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ok, post bilder når du begynner da: ja : Liker å se når folk prøver slike ting:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og ett annet klubbmedlem var innom Hellanor(norsk agent for Recaro) for noen år siden og de hadde masse løse trekk liggende til diverse Recarostoler. Kostet riktignok en arm og bein, men billigere enn omtrekk hos salmaker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått pris på opptrekking av førersete i UrQuattroen fra http://www.jancarfactory.com

Her er eksempelbilder jeg fikk tilsendt på mail: http://picasaweb.google.com/Jancarfactory

Ser VELDIG profft ut! De skulle 5000 for førersetet mitt (det er i sort skinn). I en prosjekttråd her inne er en UrQuattro fått komplett opptrekking av dørsider og alle seter, med skinn og alcantara. Dette kostet visstnok ca 25000.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og ett annet klubbmedlem var innom Hellanor(norsk agent for Recaro) for noen år siden og de hadde masse løse trekk liggende til diverse Recarostoler. Kostet riktignok en arm og bein, men billigere enn omtrekk hos salmaker.

Hmm, jeg kan jo ta en telefon til de og sjekke litt. Takk for tipset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått pris på opptrekking av førersete i UrQuattroen fra http://www.jancarfactory.com

Her er eksempelbilder jeg fikk tilsendt på mail: http://picasaweb.google.com/Jancarfactory

Ser VELDIG profft ut! De skulle 5000 for førersetet mitt (det er i sort skinn). I en prosjekttråd her inne er en UrQuattro fått komplett opptrekking av dørsider og alle seter, med skinn og alcantara. Dette kostet visstnok ca 25000.

Mvh

EW

Så bra ut det der :)

De setene de hadde trukket om her ligner på Trophy stolene gjør de ikke..: klø :

Syns det er fint med innbrodert recaro-logo i ryggen jeg da men.

DSC_0039.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.