#1 Skrevet Desember 17, 2009 (endret) Da trenger jeg litt hjelp folkens! Hadde biln på EU kontroll forrige uke å fikk beskjed om at bærekule å indre endeledd på V. side må skiftes! å siden jeg har ganske så dårlig kunnskap om biln tenkte jeg å spørre her. Skal etterhvert kjøpe meg senkesett til bilen, så det jeg lurte på er: må noe av dette av/byttes når jeg setter på senkesett ? På pristilbudlappen jeg fikk fra Verkstedet står det også Styrestag under listen med deler og priser, er dette det samme som stabstag ? og er det noen som kan anbefale noe bedre(annet) enn org. vist dette er mulig? Mvh Joakim Ringjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2009 Disse delene må ikke byttes mtp. senking av bilen. Orginaldelene er ikke så dyre at det lønner seg å lete etter noe annet. Etter bytte av disse delene bør bilen gjennomgå en 4-hjulskontroll. Ps. Sørg for at mutterblikket og skruene som fester bærekula til bærearmen blir byttet til nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...