#26 Skrevet Desember 28, 2009 den guiden er nok "litt utdatert". Er vel minst 3-4 år siden guiden ble laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 28, 2009 mulig det,men prisene på Service er ca den samme enda,så mulig ny prisen er ca den samme enda,skader ikke å høre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 29, 2009 mulig det,men prisene på Service er ca den samme enda,så mulig ny prisen er ca den samme enda,skader ikke å høre.. La osss bare si det sånn at jeg kjenner Darren Når de solgte dem for denne prisen delte han verksted med en av de som lærte meg å mappe Digifant og overhale g-ladere. Var et parti de fikk tak i fra Tyskland. Da var valutakursen mellom euro og pund en helt annen også, for ikke å glemme mellom pund og norske kroner:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 2, 2010 Holder ikke han Christian Aas på fortsatt i Drammen? Han overhalte / trimma et par ladere for meg, men det er "noen" år siden.. Var ikke noe å utsette på hverken priser eller jobb på det han gjorde i hvertfall, det het vel G-TEC mener jeg å huske.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 7, 2010 jaja, nå fikk jeg endelig g-ladern i posten. ser bra ut den, men når jeg drar i reima, er det passe tungt for at den skal gå rundt men så blir det plutselig veldig tungt også blir det sånn passe igjen. er det slik den skal være? skal foresten til polen med noen kompiser om ei uke, kan skjekke ut prisene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 7, 2010 da er antagelig reimen montert feil. Enten det, ellers er det dyrt. Hvor bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 8, 2010 3 mil unna drammen, driver foresten og monterer den nå. er bare inne en tur for og spise litt. tar av den gamle og ser om den oppfører seg på samme måte. ladern skulle nettop ha vært overhalt av ss tuning, så virker litt rart. får snurra den helt rundt men er tungt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 8, 2010 Hva du enn gjør, ikke start opp bilen med den laderen koblet til!!!!! Den vil skjære seg Kan jo ev ta den med til meg i Oslo for en titt. En inspeksjon koster ingenting. Kan jeg finne ut hva som er galt med den og, om det er noe inne i den, eller om reimen bare er timet opp feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...