Senkefjører til 2010 Audi A4 2.0TFSI?

Anbefalte innlegg

Sitter og lurer litt i det fjerne om jeg kaaaanskje kommer til å senke Audi'en (litt mer enn de 30mm. som S-line pakka gir) når jeg får den....

 

Men jeg er helt grønn på slikt... og min Touran som jeg har nå ble senket hos TSRacing når jeg kjøpte fjører der. (Cobra KW1) Disse senket ifg. TSRacing ca. 50mm og var spesialsmidde. Passet vist perfekt til Touran fikk jeg beskjed om.. noe jeg også syns at dem gjorde.

 

Men kan jeg bruke disse på Audi'en... eller må jeg evt. kjøpe meg nye?

Blir 50mm litt i overkant på en Audi?

Touran'en er er jo tross alt en del høyere orginalt, og der ble 50mm. midt i blinken synes jeg...

 

Skal sef. se hvordan den blir med den orginale senken først... men skader jo ikke å lufte noen tanker på en ellers kjedelig og kald dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha andre fjærer på A4 ja. Touran og A4 har helt forskjellig understell, så du kan ikke flytte over fjærene!

 

Nye A4 med S-line (og sportsunderstell) er ganske "lav" i utgangspunktet, så du kan jo ta en kikk på bilen og vurdere om du tror det er noe vits i å betale noen tusenlapper for å få den 1-2 cm lavere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oda... vi får se...

Takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.