#1 Skrevet Desember 18, 2009 Hvordan er denne olja til en nesten original S2? Er MTM chip, ståltoppakning, apr bolter og 034 coiler på bilen. Noe vits å bruke Racing olja til Agip? Hvordan fungerer den på vinterstid? Er 10w-60 det står på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2009 har i sommer kjørt agip 10w-60 racing på s2en min. Ingenting og si på den. Har riktignok kun brukt den sommerhalvåret så vet ikke hvordan den er på vinterstid. absolutt og anbefale. Kjøp en kartong av georg her på forumet så blir det en bra literspris også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2009 har i sommer kjørt agip 10w-60 racing på s2en min. Ingenting og si på den. Har riktignok kun brukt den sommerhalvåret så vet ikke hvordan den er på vinterstid. absolutt og anbefale. Kjøp en kartong av georg her på forumet så blir det en bra literspris også ! Har allerede handla meg et påfyll med denne olja til en fin pris Men burde jeg bruke noe annet på vinterstid? Ser jo veldig tynn ut denne olja. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2009 perfekt på biler som blir brukt skikkelig!..den tåler høye temperaturer,smører bra,gir bra oljetrykk...ikkeno negativt å si på 10w-60 olja!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2009 Altfor tykk olje på vinterstid, og til normal bruk om sommeren er den også for tykk egentlig. Jeg har brukt Agip 5W40 på RS2'n hele tiden jeg hadde den og det har fungert bra det og. Du får bra nok oljetrykk i massevis med 5W40 olja, husk at det er ikke på tomgang man trenger mest trykk Med 100 grader på olja så hadde jeg alltid maks trykk på olja før 2000omdr, med 10W60 olja så kan du få altfor høyt trykk i motoren ved høyt turtall, med mindre olja har rett driftstemp, som for 10w60 olja er 120grader++! 10w60 olja er en racing olje, og en bil som blir brukt på gata er ikke racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2009 (endret) Der kom svaret jeg var ute etter ja. Da får jeg handle meg ny olje Er Castrol-olje brukandes? Vet ikke om det har noe forbindelse med olja, men da jeg sku dra fra jobb idag starta jeg bilen og det røk svart/brunt ganske lenge. Fyllte på 1 liter med Agip Racing olje igår. Og bilen ville nesten ikke gå på tomgang før jeg hadde gitt jevn gass i 10 sek. Bilen har stått i ro i 9 timer med en temp på ca 18-19 minusgrader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2009 Prøv nye plugger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2009 Om castrol er brukandes? Er det noe ANNET enn Castrol som er brukandes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2009 Prøv nye plugger.. Will do. Håkon: Hehe. Da er det vel en grei olje såvidt jeg forstår. Da blir det innkjøp av noe slikt.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2009 0w40 er fint på 5er om vintern om man ikke skal herje på isbane, da er 5w50 tingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...