#1 Skrevet Desember 18, 2009 Jeg får ikke start på en Seat Toledo 95 mod med 1,4 motor. Den stoppet bare plutselig etter den ble kvelt pga. for høyt gir. Jeg har har funnet ut at den ikke får gnist, kommer ikke gnist ut av coil heller. Prøvde en coil fra golf1/2 uten hell. Det er 3 ledninger som går til coilen som er slik firkanta sak. brun, grønn og svart. Gjording har den den og det blir signal i den svarte når man prøver å starte. Den grønne skjer det ikke noe med, mener å huske den er ganske viktig fra noe golfer. Noen forslag til hva det kan være, jeg er ikke sikker lenger. Alle sikringer er like hele også. Kan det være startspærre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2009 Hvis du har en firkanta coil som på golf 3, passat osv, så har den et innebygd sluttsteg og da går det veldig dårlig og bruke coil fra 1er eller 2er. Skaff deg en ny coil som er lik så tipper jeg på at den starter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2009 Hvis du har en firkanta coil som på golf 3, passat osv, så har den et innebygd sluttsteg og da går det veldig dårligog bruke coil fra 1er eller 2er. Skaff deg en ny coil som er lik så tipper jeg på at den starter! Måtte nok kjøpe ny ja, starter nå. Biltema sin er bolt on med kontakt og feste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...