#1 Skrevet Desember 18, 2009 Startet bilen min i morres, da gradestokken hadde krypet ned til 18 minus. det er en audi a4 TQ b5 1997 moddel Bilen startet helt fint, men instrumentpanelet levde sitt eget liv. varsellampene for bremser,olje,temperatur og bensin blinket hurtig. Turtallal's nåla pulserete opp å ned det samme gjorde speedometeret når jeg begynte å kjøre bensinnåla lå bare å dirra på empty og det samme gjorde voltmålern Det begynte å virke etter ca 7 min med kjøring. men tripptellern hadde blitt nullstilt. Dette har skjedd et par ganger. hva i huleste er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2012 Funnet ut hva det kan være ?! har noe lignende problem med min a4 tq -.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2012 gikk over til adaptronic, så forska ikke noe mer på det. må være no overslag pga kulden ellerno slikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...