255/30-19 bilde på 9,5" felg

Anbefalte innlegg

Hallois : vinke :

 

Noen som har bilde av 255/30-19 på 9,5" felg ???

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

breit.. dvs null strekk.. Kompis har hatt både conti og pirelle og blir dårlig med skrå sider..

 

Jeg hadde 235 på tilsvarende bil, men fikk felgene mye mer ut, samt senka mer :)

235/35 er bedre hvis du skal ha litt strekk og felgene helt ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så lett å finne, er visst en sjelden dim.

Denne har 255 på 8,5 og 275 på 9,5, så ser jo at det ikke blir ille mye strekk med 255 på 9,5.

a3bx6yo2.jpg

 

235/35-19

9.5_235_35_R19_Falken_452.jpg

 

255/35-18

9.5_255_35_R18_2.jpg

 

 

Alle disse ser helt perfekte ut i mine øyne :) (stor motstander av stretch, poke etc :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

breit.. dvs null strekk.. Kompis har hatt både conti og pirelle og blir dårlig med skrå sider..

 

Jeg hadde 235 på tilsvarende bil, men fikk felgene mye mer ut, samt senka mer :)

235/35 er bedre hvis du skal ha litt strekk og felgene helt ut..

 

Behøver ikke betyr null strekk, avhenger av dekkmerke. Har prøvd 225/30 på både 8,5 og 10,5 toms felg og med Michelin PS2 har førstnevnte helt rette dekksider og sistnevnte var ganske strekt uten at felgkanten var utenfor dekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jo ikke dumt ut det nei...var litt usikker på hvordan det ville bli,men syns da det ser helt greit ut : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver ikke betyr null strekk, avhenger av dekkmerke. Har prøvd 225/30 på både 8,5 og 10,5 toms felg og med Michelin PS2 har førstnevnte helt rette dekksider og sistnevnte var ganske strekt uten at felgkanten var utenfor dekket.

 

Men han hadde først Continental SportContact 3 og når de ble slitt satt han på Pirelli P ZERO NERO..

 

Men når jeg tenker meg om var det 9x19 da det var orginale bmw hjul..

 

Men var så vidt det var skrå vegger på disse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver ikke betyr null strekk, avhenger av dekkmerke. Har prøvd 225/30 på både 8,5 og 10,5 toms felg og med Michelin PS2 har førstnevnte helt rette dekksider og sistnevnte var ganske strekt uten at felgkanten var utenfor dekket.

 

Men han hadde først Continental SportContact 3 og år de ble slitt satt han på Pirelli P ZERO NERO..

 

Men når jeg tenker meg om var det 9x19 da det var orginale bmw hjul..

 

Men han hadde den dimen for grep osv.. jeg hadde 235/35 på 9.5 for å få den lav og felgene langt nok ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer sterkt med 255 bak på touran til sommern nå altså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du kan jo ha så breit dekk du vil.. men avhenger "litt" av ET om det er plass eller hvor mye du skal ned..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du kan jo ha så breit dekk du vil.. men avhenger "litt" av ET om det er plass eller hvor mye du skal ned..

 

ja det er nettopp det....om det er plass og hvor mye ned,men tror nok det skal gå bra ut ifra hva jeg har sett ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra ut :) hvordan dekk har du på der?

 

kjøre på goodyear eagle f1, kjempedekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle B6 med 9,5 x 19 Zito Titan bak. 255/30-19 Toyo Proxes dekk.

Var veldig fornøyd med denne dimensjonen :) Sammen med 225/35-19 fremme

på 8,5" felg ble det helt kanon... Har nok kanskje noen bedre bilder også : rolleyes

A4 B6.jpg

A4 B6 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle B6 med 9,5 x 19 Zito Titan bak. 255/30-19 Toyo Proxes dekk.

Var veldig fornøyd med denne dimensjonen :) Sammen med 225/35-19 fremme

på 8,5" felg ble det helt kanon... Har nok kanskje noen bedre bilder også : rolleyes

 

Blei jo nesten våt i buksa av den kjerra der da.. :P

Men uansett,kult med litt feedback fra dere...setter pris på det...og ja det blir 255 bak på touran til sommern....goodyear...tusen takk for bilder og kommentarer!!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.