Anbefalte innlegg

Søkte litt men fant ikke noe. Er det noe ferdige løsninger på 60-2 trigger på 3B og fortsatt bruke fordelern til tenning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte litt men fant ikke noe. Er det noe ferdige løsninger på 60-2 trigger på 3B og fortsatt bruke fordelern til tenning?

hva spør du egentlig etter?

Det finnes ferdige trigger løsning fra 034

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=22_30_27&products_id=50

dette forutsetter selvsagt bruk av EFi som støtter slik, kan ikke brukes med motronic

Når du trigger fra veiv og i tilleg henter sync fra fordeler/camsensor så kan du kjøre fullsekvensielt tenning og innsprut. men om du gjør det er en annen sak. ikke noe problem å bare kjøre fordeler

men om du ikke har noe krav om annet enn fordeler tenning så kan du bare bygge om fordeler til 5 vindu og hente all trigger herifra. nok en gang trenger du efi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :) Fant akkurat den trigger løsninga fra 034..

MS leverer sprut som man kobler rett på orginal pluggen til ECU'n.. og som bruker alt av orginalt ledningsnett så jeg slipper å bytte det ut. Eneste den krevde var en 60-2 triggerløsning.. Tenkte å kjøre med fordelern og en coil som før da jeg ikke vil bygge om så mye rart, litt pga utseende og fordi jeg uansett ikke skal ha en haug med hk.. Men samtidig hadde vært greit å kunne mappe "live" istedenfor ferdig chipper..

Eller er jeg helt på jordet nå? Har ikke så veldig peil på sprut sånn egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :) Fant akkurat den trigger løsninga fra 034..

MS leverer sprut som man kobler rett på orginal pluggen til ECU'n.. og som bruker alt av orginalt ledningsnett så jeg slipper å bytte det ut. Eneste den krevde var en 60-2 triggerløsning.. Tenkte å kjøre med fordelern og en coil som før da jeg ikke vil bygge om så mye rart, litt pga utseende og fordi jeg uansett ikke skal ha en haug med hk.. Men samtidig hadde vært greit å kunne mappe "live" istedenfor ferdig chipper..

Eller er jeg helt på jordet nå? Har ikke så veldig peil på sprut sånn egentlig.

Er flere som leverer plug in på motronic. Deriblandt vems og de har støtte for orginal trigger. Så der trenger du ikke bytte noe..

http://www.efiexpress.com/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var j****** dyrt da.. MS'n havner på under 5000kr inkl triggeroppsettet fra 034..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var j****** dyrt da.. MS'n havner på under 5000kr inkl triggeroppsettet fra 034..

legger meg ikke opp i busjett.. Men du har vel fått svar på det du spurte etter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger meg ikke opp i busjett.. Men du har vel fått svar på det du spurte etter

Okay.. Var jeg jævlig teit nå da liksom?: klø : Som sagt har jeg ikke veldig peiling på detta, så tips mottas med stor glede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.. Var jeg jævlig teit nå da liksom?: klø : Som sagt har jeg ikke veldig peiling på detta, så tips mottas med stor glede...

hehe. mente bare at jeg gav svar på det du spurte om i utgangspunktet og legger meg ikke opp i hva folk vil bruke av penger..

Har ikke erfaring med hverken Vems eller Ms til å si at noe er bedre enn det andre..

Den store fordelen med alle motronic plug in er at det tar 5min å sette på plass motronicen igjen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. mente bare at jeg gav svar på det du spurte om i utgangspunktet og legger meg ikke opp i hva folk vil bruke av penger..

Har ikke erfaring med hverken Vems eller Ms til å si at noe er bedre enn det andre..

Den store fordelen med alle motronic plug in er at det tar 5min å sette på plass motronicen igjen :D

Heh okay:) Bare virka som jeg var teit som syns det var dyrt:p

MS'n må jeg lodde sammen selv, men en kamerat driver med det nå og det så jo greit ut..

Ang PlugIn var det samme tanken jeg tenkte :) Da jeg ikke orker og gidder å bygge om med nytt ledningsnett osv.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh okay:) Bare virka som jeg var teit som syns det var dyrt:p

MS'n må jeg lodde sammen selv, men en kamerat driver med det nå og det så jo greit ut..

Ang PlugIn var det samme tanken jeg tenkte :) Da jeg ikke orker og gidder å bygge om med nytt ledningsnett osv.. :)

ta deg en liten runde og sjekk for kabelbrudd i motronicnettet ditt. jeg hadde mye dårlige kontakter rundt omkring for å si det slik. Men uansett må du ha lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff, ikke ryk på megasquirt smellen Mikkel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff, ikke ryk på megasquirt smellen Mikkel!

:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.