#1 Skrevet Desember 18, 2009 (endret) Jeg har montert facelift lykter på min 99 S4 B5,og da må det til adaptere mellom nytt og gammelt ledningsnett.Jeg har funnet dette på kufatec,men de har vært tomme for dette på lager lenge. Leverer Møller sånne?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2009 møller har i alle fall stikkene til f.l. lyktene.. Jeg gjorde det samme, og da fikk jeg tak i nye stikk med dem, og fant et kolingsskjema på hvordan jeg skulle koble om ( ligger her på forumet) så var det gjort på 10 min enkelt å greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2009 hvor ligger dette koblingsskjemaet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2009 Frode Kristoffersen her på forumet selger dette, meget kjapp service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2009 Skal du ha det orntlig gjort når du bygger selv tar det nok litt mere en 10 minutter. Har bygget om selv, og arbeidet + delekostnader = jeg hadde kjøpt adaptere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Poenget var at det ikke tar så lang tid var bare en tabell, linket til et forum i dannmark. Fant ikke den selv nå faktisk Fant den, men var på bilforumet. Sårry, min feil http://www.bilforumet.no/58986-post1.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...