Anbefalte innlegg

?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen>

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette prosjektet til ACE competition i Sverige? Er vel ikke så mange som bygger et så rått karroseri og IMSA GTO replica for så hive en dau V8'er oppi.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

v8'ern er en fin motor, men ikke oppi der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette prosjektet til ACE competition i Sverige? Er vel ikke så mange som bygger et så rått karroseri og IMSA GTO replica for så hive en dau V8'er oppi.....

 

Er ikke ace som har bygget denne bilen, men en annen svenske som fikk ta mål av imsa delene som ligger hos ace.. Utrolig synd at han satte i en v8 og ikke en 5`r...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men hva slags låt spilles på filmen igjen? Husker den fra min "ungdom" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

chicane - saltwater er det vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med så mye stål på bilen tror jeg jeg hadde gått for en momentsterk V8 selv :) Noen racer blir den uansett ikke.

Tipper den veier 1400+ ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør den helt sikkert! en typ89 quattro veier ca 1200kg med en 1.8 l motor. Så en v8 pluss en del stål - litt interiør osv så bikker den nok lett 1400ja

 

Edit: Men så veier en rs2 1650kg å og den fungere jo meget fint med en 2.2 turbo da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, de laget bare stålet for å få en mal, så lagde de det i carbon etterpå :P da snakker vi nok litt annen vekt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fette rå bil det der. enig ang motorvalg, skulle vært en 5'er heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.