#1 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg trenger hjelp rundt en clutch som kan tåle litt juling. Pr dags dato er det clutch`en fra en 1,8 90hk abs motor. Men trenger noe som tåler opp mot 200hk. Kikka litt rundt: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_88&products_id=19322 er dette noe som kunne passa? Kikka på meca der står det at er 24 splins og 210mm diameter på mk2 clutch`en å. Noen som et om disse kan byttes om og dette kitet passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 Er det noen der ut som vet hvor man får kjøpt en clutch til ABS motor som er oppgradert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2010 Hallo, send clutch disken til clutch og brems i oslo,tlf 22071500, de banker hjertet ut av plata og setter på en fire puck plate... Fungerer kjempe fint på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2010 Hallo, send clutch disken til clutch og brems i oslo,tlf 22071500, de banker hjertet ut av plata og setter på en fire puck plate... Fungerer kjempe fint på min... Clutch disken har delt seg så må nok ha ny. Men denne skal nå tåle 200hk så hadde må ha ny trykkplate og. Trudde dette var noe mann kunne få ferdig, men ser ut som meste på nettet er til 2.0l og sånt med 28 splins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...