#1 Skrevet Desember 19, 2009 noen som har ide om og slippe at olje åndinga på en rs4 ikke fryser? startet bilen i dag og den røyk som et he..... og tinte slangen og alt blei bra. er det tette slanger dettte kommer av? noen som har bygd om oljeåndinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2009 hjelper det og bygge om til egen catchtank ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2009 kan turbone ryke om man kjører med tett ånding? lurer på om mine har tatt kvelden nå. ryker ved pådrag og slutter når den ikke lader mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2009 Nå vet jeg ikke helt hvordan dette ser ut på RS4'n, eller hvordan det fungerer der, men grunnen til at det fryser er at det er for mye kondens i olja, noe som oftest kommer av for mye småkjøring uten skikkelig driftstemp i motoren. Du får ta noen skikkelige pass oppover lierbakkene hver gang du er ute og handler Skal vedde på at olja var ganske gul i de slangene? Får du forresten for høyt trykk i olje-returen til turboen så kan lagrene ryke, men om det er tilfelle her vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2009 Lagrene ryker vel ikke med det første, men du kan blåse ut lager tetninger i turboen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2009 Tror RS4en til Frode er utsatt for mye småkjøring ja;) Nesten konebil dette:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2009 Skift ut slangen så er du kvitt problemet for et par år, Ja turboer kan ta kvelden av dette Finnes vel også en egen åndeslange for nordiske land mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2009 Lagrene ryker vel ikke med det første, men du kan blåse ut lager tetninger i turboen.. Mente pakningene ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2009 ja er mye kjerring kjøring frem og tilbake til barnehagen og skolen som er hele 2km. eneste positive er jo at jeg kan sette inn litt større turbor da:-). er i arendal nå så får kjøre den hjem til lier og sjekke forholda litt nermere der så får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...