Informasjon 02A/02C (sprengskisser o.l) - samt tenningsmerker G60

Anbefalte innlegg

hallois, er det noen som har noen pdf'er som viser disse kasene intert med sprengskisser o.l?

etter noen litt uheldige omstendigheter innebærende en diger klump med kjemisk metall (epoxy) . som en tidligere eier har tetta girkassa med etter drivleddhavari. som havna inn i kassa når jeg forsøkte og ta det ut (doh)

hvilket da gjør at jeg må dele kassa og fjerne denne saken som havna nedi der, og prøve på en eller annen måte og få sveisa det hullet som er i kassa der epoxyen var

på forhånd takk

som skrevet i topic, så gjelder dette 02A/02C G60 Syncro kasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, kansje ikke heeeelt det jeg er ute etter. da dette er forskjellige kasser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vart brått litt usikker på tenningsmerkene på kammen på g60'n, var jo så himla mye merker der.. og det var ikke helt likt som på std 1.8litere som jeg mente det var.. noen som har "kartverket" over disse merkene på PG motoren? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.