Defekt Sentrallås ? - Audi 100

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen av dere med Audi 100 C4 her inne som har hatt problem med sentrallåsen ?

Den fungerer kun en sjelden gang av og til....Jeg tror selv det er vakumpumpa til sentrallåsen som har sett sine beste dager ?

Noen som har vært borti samme problemet, å kan svare på dette : klø : ?

Er det f.eks noe eget relè eller sikring til sentrallåsen på disse bilene, som eventuelt kan være modent for utskift kansje ?

Dette har ikke noe me kylde å vinter å gjøre....Har vært sånn helt siden jeg fikk bilen...

Har bare ikke giddet gjøre noe med det før nå : rolleyes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har hatt samme problem som meg :o ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelbrudd i en eller annen dør (overgangen dør-karosseri), trolig førerdøren. Pumpene ryker nesten aldri, men kabelbrudd i dørene er nærmest for standard å regne etter 15-20 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde problem med sentrallåsen på broderns S4 når han kjøpte den. Da var det lekasje i vakumslangen i bakluka. Den hadde blitt klemt bak et deksel. Av og til ble bilen låst, andre ganger så ble dørene låst, for å så bli ulåst etter et par sekunder.

Teipet slangen der den var sprukket og problemet var løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.

Bilen min er aldri vært krasjet elle noe. Dermed aldri skrudd i karosserimessig, så tviler igrunnen litt på at det er noen slanger som ligger i klem eller noe, men er heller med på at det kan være kabelbrudd i ledningsnettet.

Sjekker dermed først gjennomgangen mellom dør og karosseri på hver dør, så får jeg ta det der ifra.

Takk for svar begge 2 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.