#1 Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Hei. Er det noen av dere med Audi 100 C4 her inne som har hatt problem med sentrallåsen ? Den fungerer kun en sjelden gang av og til....Jeg tror selv det er vakumpumpa til sentrallåsen som har sett sine beste dager ? Noen som har vært borti samme problemet, å kan svare på dette ? Er det f.eks noe eget relè eller sikring til sentrallåsen på disse bilene, som eventuelt kan være modent for utskift kansje ? Dette har ikke noe me kylde å vinter å gjøre....Har vært sånn helt siden jeg fikk bilen... Har bare ikke giddet gjøre noe med det før nå . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2009 Ingen som har hatt samme problem som meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2009 Kabelbrudd i en eller annen dør (overgangen dør-karosseri), trolig førerdøren. Pumpene ryker nesten aldri, men kabelbrudd i dørene er nærmest for standard å regne etter 15-20 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2009 Hadde problem med sentrallåsen på broderns S4 når han kjøpte den. Da var det lekasje i vakumslangen i bakluka. Den hadde blitt klemt bak et deksel. Av og til ble bilen låst, andre ganger så ble dørene låst, for å så bli ulåst etter et par sekunder. Teipet slangen der den var sprukket og problemet var løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Okay. Bilen min er aldri vært krasjet elle noe. Dermed aldri skrudd i karosserimessig, så tviler igrunnen litt på at det er noen slanger som ligger i klem eller noe, men er heller med på at det kan være kabelbrudd i ledningsnettet. Sjekker dermed først gjennomgangen mellom dør og karosseri på hver dør, så får jeg ta det der ifra. Takk for svar begge 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...