Anbefalte innlegg

Er det muligheter til å laste ned fra nettet eller kjøpe seg et annet sted, reparasjonshåndbok til Audi? Det er blant annet fort gjort og brekke i stykker interiør bare for å skifte en lyspære.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja klart det finnes, sjekk ut Biltema. : ja : f.eks.

 

Reparasjonhåndbøker:

 

Omfatter både enklere servicearbeider og mer kompliserte

reparasjoner. Inneholder detaljopplysninger om motor, clutch, girkasse, bakaksel, forstilling, bremser, fjæring, elsystem (med koplingsskjema), karosseri osv. Rikelig illustrert med fotografier og uttrekksperspektivskisser og inneholder tabeller med alle viktige hidden. Bøkene er innbundet og har stive permer. Størrelse: 223x280 mm.

OBS!.Engelskspråklige dersom ikke annet er angitt. Samtlige engelskspråklige håndbøker leveres med språknøkkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema/Haynes har ikke til A8. Tror egentlig ikke jeg har sett noen bok til A8 noen gang, annet en de som merkeverkstedene bruker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema/Haynes har ikke til A8. Tror egentlig ikke jeg har sett noen bok til A8 noen gang, annet en de som merkeverkstedene bruker.

 

Det var kjipt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per har nok rett............

Haynes har IKKE! men det må da være lov å klø på en A8 når den nærmer seg 10 år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Per........

Det var forresten en fin web-side med forum for mange bilmerker. Virker også proff og seriøs de svarene jeg har lest på innlegg.

Må vel spandere på ca. 650 kr for denne CD'n. Her finns også bøker til de fleste VW - Audi merker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.