#1 Skrevet Desember 21, 2009 Som topic sier. Er disse eksosene like fra cat`en og bakover. Bilen det gjelder Audi 100 C4 Avant Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2009 Det er 2 helt forskjellige aksos anlegg.. V6'ern har 2 katter som forgrener seg til ett rør etter kattene.. 2.3 maskina har 1 katt og et rør bakover.. Etter det jeg klarer å se i ETKA er det ikke mulig å bytte over uten å spesial customere fra downpipe og bakover.. Slenger med bilder om 2min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2009 2.3L V6'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2009 Ok. Da er de ihvertfall ikke i nærheten like... Har du de bildene i større format også? Gjerne med bilde av hele eksosanlegget. Og helt suverent hvis du har til Type 44 Quattro også! Driver og skal få meg ny eksos til bilen, men de ev skal kjøpe av har kun til typ 44 q og V6 C4. Men skulle gi meg en god pris på eksos hvis jeg hjalp dem med å utvikle til 2,3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2009 Hei igjen, Tore! Hvis du går inn på vagcat.com, finner du tegninger selv av stort sett alt på bilen din! 100`n min går som ei kule og er endelig blitt EU-ok, hadde litt trøbbel med eksosen, byttet kat og lambda, men co var enda på over 10%, kostet på 600 kr. til justering og vips var den ok med en co på bare 0,14! God Jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2009 Takk for sist Pål! Takk for tipset! Der var jo stort sett all infoen jeg trenger.... Kan nok lønne seg å koste på seg en justering i ny og ned virker det som ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...