#1 Skrevet Desember 21, 2009 under en nedgiring stoppet s2`n min. å svinghjulet går rundt når jeg filer... men ikkje noe annet.. noen som har vært borti at boltene på svinghjul knekker.. eller er d bare å mote seg opp til veiv skifte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2009 Er ikke et registerreimras du har opplevd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2009 eventuellt knekkt kile på reimhjulet veiva eller knekkt kile i kamdrevet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2009 trur ikkje d.. reima e på.. ingeting høres ut før å gå rundt. startarn surre alt før lett t at stemplan surre me.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2009 stemplan går lett runt, nå kammene står still, blir ikke noe å komprimere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2009 Ta av oljepåfyllingslokket og se om kammene går rundt når den kjøres på startern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2009 starteren min gikk merkelig fort når kila på kamdrevet på veiva hadde knekt av... så ville sjekka den, som tidligere nevnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...